לוד מובילה במספר התחלות הבנייה בשנת 2023

לוד ממשיכה לזנק קדימה וקופצת אל המקומות הראשונים – וכעת היא נמצאת גם בין הערים המובילות בישראל שבהם החלה בנייתן של אלפי דירות במהלך 2023, עם 1,675 דירות חדשות

לוד מזנקת לראש הרשימה ומוצבת בין הערים בישראל שמובילות בהתחלות בניה בשנת 2023

לוד ממשיכה לזנק קדימה וקופצת אל המקומות הראשונים – וכעת היא נמצאת גם בין הערים המובילות בישראל שבהם החלה בנייתן של אלפי דירות במהלך 2023, עם 1,675 דירות חדשות.

על פי נתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס), בסוף הרבעון הרביעי של שנת 2024 שחלפה רק כ-60% מאתרי הבנייה היו פעילים בצורה מלאה או חלקית, כך שכ-40% הושבתו כליל. הקבלנים דיווחו על עיכוב של יותר ממחצית אתרי הבנייה (55.1%) על רקע המצב הביטחוני.

ראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו התייחס לנתונים וציין, “זה לא סוד שלוד מתפתחת כל העת ונמצאת בתנופת בנייה אדירה יחסית לערים אחרות בישראל”, רביבו הוסיף, כי “גם בתקופה זו של המלחמה בעזה, המשכנו לבנות כמובן תחת פיקוח ביטחוני מלא, ויחד עם חברות הבנייה הגדולות במשק שבונות בנייני מגורים בשכונות החדשות בלוד, התקדמנו שלב אחר שלב ובע”ה עוד לפני חג הפסח יתאכלסו הדיירים הראשונים של פרויקט ‘אאורה’ בשכונת נופי בן שמן החדשה והירוקה”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן