לוד צלחה מערכה חורפית משמעותית עם 42 מ”מ של גשמים

בעוד שברחבי הארץ אירעו השבוע הצפות של מי גשמים בערים רבות ובהם תל-אביב הגדולה, ברחובותיה וכבישיה של לוד נוקזו המים הרבים בהצלחה, אל מערכות הניקוז העירוניות.

עפ”י הדיווח ב’חדשות 12′, לוד הייתה עם כמות המשקעים הגדולה ובפער ניכר משאר המדינה. בעיר נמדדו 42 מ”מ של גשם, לעומת העיר עכו לדוגמא שהתמודדה עם 35 מ”מ, העיר אשקלון עם 22 מ”מ ובית דגן הקרובה עם 27 מ”מ של גשמים.

טרם בואו של החורף התכוננו בעיריית לוד לבאות ודאגו לפתוח את מערכות הניקוז, לנקות את הקולטנים ברחבי העיר ולוודא שלוד תעבור בשלום מערכת גשמים וסופות.

“המשקעים בלוד היו חריגים ובכל זאת צלחנו את הגשם המשמעותי הראשון הודות למערכת הניקוז החדשה ששדרגנו ברחבי העיר”, ציין בגאווה ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו. “נכון, יש לנו עוד כמה פערים בחברה הערבית וכן נקודות ספציפיות נוספות הזקוקות לשיפור והם מטופלים בימים אלה – אך המערכה עברה רובה בשלום”, הוסיף והודה לעובדי העירייה שעמלו כל הלילה למניעת הצפות.

צילום: עירית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן