news08.net/ads.txt

לוחם מסייעת שריון, סמ”ר בר בן לולו מצטיין הנשיא לשנת 2021

בר, בן 22 מקריית עקרון, התגייס כלוחם בעוקץ שם חווה קשיים עם כלבתו ועבר להיות לוחם בפלס”ר 7 שם לאחר פציעה במסכמי המסלול של הפלוגת סיור, הועבר למסייעת שריון בגדוד 75 בה הפק”ל שלו הוא מאגיסט- קלע כבד.

על שירותו הצבאי מספר: “מה שאני הכי אוהב בשירות שלי הוא ההכרה בצה”ל כצבא הגדול בעקבות כלל התפקידים בהם שירתתי, יצא לי לראות איך בסופו של דבר כולם מתחברים. מכך למדתי שתמיד יש לאן להמשיך ואין סוף לכמה שאפשר ללמוד ולהחכים”.

“כחלק מהשירות בגדוד זכיתי להיות חלק משני קווים מבצעיים; מצריים ועזה ובדיוק התחלתי אימון ברמת הגולן. הבנתי בתקופתי בגדוד שאין עבודה חשובה יותר מהגנת הגבולות בסופו של דבר ואין שמח ממני על שזכיתי להגיע לשם.” סמ”ר בר בן לולו נבחר לקבלת אות מצטיין הנשיא על מסירותו הגובהה, על כך שהצליח לשמור על מוטיבציה גבוהה ולהחדיר בחבריו לשירות מוטיבציה גם כן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן