news08.net/ads.txt

לוחמי האש התקינו גלאי עשן לניצולי השואה בעיר

לרגל יום השואה הבינלאומי שחל היום (רביעי), לוחמי האש מתחנת רחובות התקינו גלאי עשן בבתיהם של ניצולי שואה המתגוררים בגפם ברחובות.

המבצע נערך בשיתוף המחלקה לרווחת אזרחים ותיקים אשר מטפלת בניצולי שואה תושבי העיר, באגף לשירותים חברתיים של עיריית רחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו זוכרים את נוראות השואה במשך כל ימות השנה, ובפרט ביום הזה. לא פחות חשוב מכך, אנו מחבקים את ניצולי השואה כל השנה, באמצעות המחלקה לרווחת האזרחים הותיקים. דווקא בתקופה זו של שמירת מרחק, חשוב לזכור את בני הגיל השלישי, ובפרט את שורדי השואה העריריים- להתעניין ולשמור על קשר. במידה ויש קשיש/ה הזקוק/ה לעזרה בסביבתכם אנא דווחו למוקד העירוני 106 כדי שנוכל לסייע”.

מפקד תחנת רחובות סגן טפסר אייל אוזמן: “חשוב שבכל בית בישראל יהיה גלאי עשן שיתריע מפני שריפה ויגביר את בטחונם ובטיחותם של התושבים. אנו גאים שנפלה בידינו הזכות להתקין אותם בבתיהם של מי ששרדו את הנורא מכל”.

חברת המועצה ד”ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: “אני רוצה להודות ללוחמי האש ולמחלקה לרווחת האזרחים הותיקים על פרויקט מבורך זה. אין ספק שגלאי העשן ימנעו אסונות מיותרים ויצילו נפשות ורכוש. במעשה זה אנו אומרים לניצולי השואה שלא שכחנו כי בזכותם אנו פה”.

ענת יולס, מנהלת מחלקת אזרחים ותיקים: “אנו מסייעים לניצולי השואה, בתוך שאר בני הגיל השלישי בעיר במשך כל ימות השנה, ושמחנו לסייע להם גם היום. עו״ס מירב מייסנר אחראית על הטיפול בניצולי השואה ומלווה אותם באופן צמוד במשך כל השנה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן