ליזי דלריצ’ה: “אמשיך להוביל את גני תקווה עם תפיסת חדשנות ותודעת שירות גבוהה”

“אמשיך להוביל את גני תקווה עם תפיסת חדשנות ותודעת שירות גבוהה, וכולי תקווה כי הניסיון וההיכרות העמוקה שלי עם אתגרי הרשויות, יניבו יוזמות משמעותיות ויהווה מודל מעשי לשיפור איכות החיים של אזרחי המדינה כולה”.

אין ספק: ליזי דלריצ’ה, ראש עיריית גני תקווה, וסגנית יו”ר מרכז השלטון המקומי, יודעת את העבודה.

משנת 1998 היא שוחה בעולם הפוליטיקה – ומכירה את כל השטיקים בו. בין השנים 2008-2013 כיהנה כסגנית וממלאת מקום ראש המועצה דאז, אבישי לוין. בבחירות לרשויות המקומיות, שנערכו באוקטובר 2013, נבחרה לראשות, בבחירות 2018 זכתה שוב – הפעם בתמיכת מפלגת יש עתיד ומפלגת העבודה. במהלך כהונתה, במאי אשתקד, שונה מעמדה של גני תקווה ממועצה מקומית לעיר.

אהדתה של דלריצ’ה בקרב התושבים בגני תקווה כה גדולה שבבחירות לרשויות המקומיות, שנערכו ב-27 בפברואר 2024, זכתה בכהונה נוספת.

לאחרונה נבחרה מבין 20 ראשי רשויות ומועצות בישראל, לתכנית היוקרתית של מרכז בולמברג-סגול, התכנית למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב, שנוסדה על ידי המיליארדר היהודי מייקל בלומברג, ביחד עם משפחת סגול הפילנתרופית הישראלית.

לדבריה, “לרשויות המקומיות בישראל ישנו תפקיד מכריע בעיצוב וניהול הקשר בין המדינה לבין התושבים. על מנת להוביל שינויים גדולים וכדי להתמודד מול מגוון האתגרים, חייב להתקיים שיתוף פעולה עמוק בין הרשויות המקומיות למשרדי הממשלה.

התוכנית עתידה לספק כלים, ידע וכישורים, אשר יסייעו לראשי הרשויות לחזק את המערכת המוניציפלית במטרה לספק שירותים איכותיים ומותאמים לתושבים שלהם. אני גאה על הבחירה בי ובגני תקווה לקחת חלק במיזם למנהיגות עירונית של מרכז בלומברג-סגול.

אמשיך להוביל את גני תקווה עם תפיסת חדשנות ותודעת שירות גבוהה, וכולי תקווה כי הניסיון וההיכרות העמוקה שלי עם אתגרי הרשויות, יניבו יוזמות משמעותיות ויהווה מודל מעשי לשיפור איכות החיים של אזרחי המדינה כולה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי | ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן