news08.net/ads.txt

ליקויים חריפים התגלו במתחם הגנים בה’ באייר. ההורים מתריעים לפני שיתרחש אסון

הורים לילדים הלומדים במתחם הגנים החדש ברחוב ה’ באייר במרכז העיר שלחו מכתבים אל צמרת ההנהגה בעיר העוסקת בחינוך – עם שורה של תלונות בגין ליקויי בטיחות הקיימים בארבעת הגנים, בהם ילדים מגיל שנתיים וחצי ועד גיל חמש.

המתחם החדש הוקם לאחר הצפה שהתרחשה במהלך החורף ולאחר שגם בהם נמצאו ליקויים. הסכנה ההיא חלפה אולם נדמה כי כעת צצו בעיות חדשות. ההורים הסבו את תשומת ליבם של ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך זהר בלום וכן מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן על ליקויי בטיחות קשים ביותר, כדלקמן: אין פסים נגד החלקה, לא בתוך הגן ולא במדרגות החירום למרות שמדובר במבנה בן שתי קומות.

כמו כן, כאשר הילדים נמצאים בחצר הם יכולים לעלות על מדרגות החירום מפני שלא הותקנו שערי בטיחות וכמו כן בכל סביבת המתחם ישנם מחסומים של העיריה, תשתיות הבניין חשופות, אין אינטרקום ליצירת קשר עם הגן. יתרה מכך, בשבוע הראשון ללימודים, כך לדברי אחד ההורים, “השער היה פתוח לכל דכפין, ללא מנעול וללא אבטחה. פועלים היו מסתובבים בסמוך לגני הילדים – עד שההורים הסבו את ערנותם. עם זאת, בגנים עדיין לא מותקנים לחצני ביטחון למקרי חירום ואין מערכת מצלמות בגנים בכלל”.

“מדובר בגן של עיריית רחובות, שיש בו 100 ילדים בכל יום, מאה ילדים שחשופים לכל כך הרבה מפגעים שיש לשים עליהם את הדעת לפני שיתרחש אסון”, הוסיפה אחת האמהות.

למה הכנסת את ילדך לגן עם כל כך הרבה ליקויים? תהיתי בפני האם, והיא השיבה:  “אמרו ‘גן טוב, גן חדש’ אבל בינתיים יש ליקויים ואפילו מחסור חריף במקומות חניה. אמנם בנו חניה לגן אבל בעלי הבתים ברחובות הסמוכים חונים ולכן ההורים מבקשים שהעירייה תצבע את החניה בירוק, תסמן שמדובר בשטח להורדה בלבד בעיקר בשעות מסויימות כשעמוס שם בטירוף”.

יצויין כי לאחר פניות חוזרות ונשנות של הורים אל מחלקת החינוך – כאשר הפנייה הראשונה התקיימה בשמונה בספטמבר והאחרונה אתמול – קיבלו ההורים הודעה כי היום יתקיים סיור ואכן – הבוקר (שני) התקיים סיור במתחם ובסביבתו, בהובלת צוקרמן. מחלקת החינוך תלמד את הליקויים שיש לתקן באופן מיידי וההערכה היא כי הליקויים יתוקנו בימים הקרובים כך שלאחר חופשת החג, הילדים ישובו אל מתחם גנים תקין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן