news08.net/ads.txt

למרות הקורונה: מעצבת האופנה ריקי דלאל – שהחלה את הקריירה כשעיצבה לבנות שכונת קיבוץ גלויות בקרית מלאכי – לא עוצרת וחושפת את הקולקציה החדשה

גם אחרי הקורונה – ריקי דלאל – www.rikidalal.com, מעצבת האופנה הבינלאומית, שגדלה והתחנכה בקרית מלאכי – ממשיכה לספק קולקציות חדשות. דלאל, החלה למעשה את הקריירה שלה בתפירת שמלות לבני משפחתה – משפחת וקנין, מהוותיקים בקרית מלאכי ולבנות השכונה בקיבוץ גלויות.

עם השנים עברה לעיר אשדוד עם בעלה ראובן והם הביאו לעולם ארבעה ילדים (דאדי, נועה, דורין ואביחי). לפני עשור לערך פתחה בעידודו של בנה דאדי, את הסלון הראשון שלה בצומת עד הלום, לימים השיקה אימפריה של ממש בקניון סי מול בעיר הנמל – סלון מפואר ורחב ידיים. כיום, המותג “ריקי דלאל” הינו כולל שלוש חנויות דגל – באשדוד, לונדון וסאן פרנסיסקו ועוד מאות בוטיקים ברחבי העולם המתפארים במכירת מוכרים את השמלות שלה.

הקורונה לא היטיבה עם אף עסק, וכך גם עם דלאל שנאלצה לעצור את הפעילות העסקית אך לא הפסיקה לחלום על שמלות ולעצב אותן. מזה שנה שהעסק לא עובד אך היא ניצלה את התקופה לשדרוג עצמי ולפיתוח קולקציה חדשה ומופלאה שצולמה בשבועות האחרונים.

הדוגמנים שנבחרה לצילומי המותג www.rikidalal.com – היא נוי בר, בת זוגו של אבנר נתניהו בשנתיים האחרונות, שנענתה לפניית הסלון לבצע את הצילומים ללא עלות, לאור המצב. בר בת ה-26, סטודנטית לתואר שני בתקשורת פוליטית ומדע המדינה באוניברסיטה העברית, ידועה ברוחה ההתנדבותית הודות להיותה ראש אגף ההסברה בתנועת ״אם תרצו”.

בהפקת האופנה היו שותפים מעצב השיער דביר טויק, המאפרת ענת בן ציון והצלמים אלכס ליפקין ועמית אנג’ל (וידיאו). לתמונות מהקולקציה החדשה ניתן להתרשם באתר הרשמי – בלחיצה כאן או לקבוע פגישה בטל’ 08-8555815. שיהיה במזל טוב!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן