לראשונה: גרנד סלאם ווינר ירושלים מגיע לבירה

בתחרות צפויים להשתתף אתלטים מובילים מחו”ל, חלקם כבר אישרו את הגעתם לישראל

התאחדות האתלטיקה העולמית והתאחדות האתלטיקה האירופית אישרו באופן רשמי את גרנד סלאם ווינר ירושלים 2024. התחרות תיערך ב-19 במאי באצטדיון האתלטיקה הלאומי גבעת רם בירושלים, וישתתפו בה כ-80 אתלטים מכ-30 מדינות וכן כ-50 אתלטים ישראלים.

לראשונה, התחרות היוקרתית ברמת סילבר (SILVER), תתקיים בישראל, והיא עתידה להפוך לתחרות מסורתית שתיערך מדי שנה. מדובר בתחרות האתלטיקה הבינלאומית השלישית שתתקיים בירושלים, אחרי שאיגוד האתלטיקה בישראל ועיריית ירושלים אירחו את אליפות אירופה U18 ביולי 2022 ואת אליפות אירופה U20 באוגוסט 2023, וזכו למחמאות רבות על האירוח ורמת המקצועיות והמתקנים הגבוהה.

בתחרות צפויים להשתתף אתלטים מובילים מחו”ל, חלקם כבר אישרו את הגעתם לישראל. בנוסף, ייקחו בה חלק האתלטים הבכירים של ישראל, ביניהם חנה מיננקו, בלסינג אפריפה, אדוה כהן ויונתן קפיטולניק, עבורם זו תהיה תחרות משמעותית לקראת אליפות אירופה ברומא ביוני ולקראת המשחקים האולימפיים בפריז באוגוסט.

עמי ברן, יו”ר איגוד האתלטיקה בישראל:

“אני מודה להתאחדות העולמית ולהתאחדות האירופית, שמראות שוב, שנה שלישית ברציפות, שהן סומכות על איגוד האתלטיקה בישראל לארח תחרות יוקרתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אני מודה גם לעיריית ירושלים, שהפכה לשותפה קבועה שלנו, ונרתמה לאירוח נוסף של תחרות אתלטיקה. אנחנו נמשיך לפעול על מנת לארח תחרויות בינלאומיות נוספות ולהראות לעולם את הישגיה של האתלטיקה הישראלית ויופייה של מדינת ישראל. ”

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“ירושלים ערוכה לארח את תחרות גרנד סלאם ווינר ירושלים, תחרות בינלאומית נוספת שתתקיים בבירה.
במיוחד בתקופה זו, אנו נרגשים לארח את התחרות היוקרתית באצטדיון הלאומי בגבעת רם, אליה נרשמו כבר כ-80 אתלטים מחו”ל שיגיעו מ-29 מדינות שונות. ״גרנד סלאם ווינר ירושלים״ יהווה עוגן נוסף ומרכזי שיחזק את מעמדה של ירושלים כבירת הספורט של ישראל.״

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: סטודיו אביעד תבל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן