news08.net/ads.txt

לראשונה: מובילות הצהרונים של רשת חוויות עוברות השתלמות גישור

במסגרת תוכנית ההשתלמות השנתית של עובדות הצהרונים ברשת חוויות, ביוזמת אירית נאור – אחראית פדגוגית ופיתוח מקצועי באגף צהרוני הגיל הרך, עוברות בימים אלו 24 מובילות הצהרונים השתלמות בגישור ועבודה בכלים גישוריים, התאמה תרבותית וחשיבה מגדרית במרכז הגישור העירוני בעיר.

במהלך הקורס הן יקבלו כלים ומיומנויות לפתרון קונפליקטים, ילמדו על פיתוח חשיבה גישורית ושיפור התקשורת הבינאישית בעבודתן ובמרחבי החיים בכלל בהנחייתה של אביגייל דורה.

אריאלה חבר, מנהלת אגף צהרונים ברשת חוויות: “זוהי קבוצה ראשונה שיוצאת לדרך, כאשר בהמשך תפתחנה קבוצות נוספות. אני מודה למרכז הגישור על שיתוף הפעולה ואין לי ספק שההשתלמות תתרום רבות להעשרת הידע והמודעות לתהליכי הגישור, שמאפשר שיח משתף וקשוב בין כלל הגורמים הפועלים במרחב החינוכי”.

אביבה חלבי, מנהלת מרכז גישור: “אני מודה לאביגיל דורה על ההכשרה ולאירית נאור על היוזמה לפיתוח מקצועי של צוותים חינוכיים בתחום הדיאלוג והגישור. ההכשרה תורמת רבות לעבודתו של צוות חינוכי בתוכו, וכן בעבודה עם ההורים והילדים. גם רשת חוויות הינה שותפה חשובה בקידום תחום הגישור בעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן