לראשונה: תחרות צ’אלנג ישראמן 2024 בהשתתפות נבחרת מרשת חוויות רחובות

“התחרות, הינה מהקשות בעולם, ולנו לראשונה הזכות לייצג את רשת חוויות ואת העיר בענף מאוד קשוח ומחייב”

לראשונה נבחרת מטעם רשת חוויות תייצג את רחובות בתחרות צ’אלנג ישראמן 2024

צוות המונה שלושה מטפלים בבריכה ההידרותרפית יתחרה לראשונה באחד מהאתגרים הקשים ביותר בעולם – תחרות “איש הברזל” באילת: “מעוררים השראה”

רשת חוויות יוזמת אתגרים חדשים: תחרות ישראמן  תתקיים בשבוע הבא (1.3) באילת, והיא נחשבת לאחת מהקשות ביותר בעולם, בין היתר בשל תנאי השטח המורכבים. “הצוות המקצועי והמעולה של הבריכה ההידרותרפית החליט לצאת לראשונה לתחרות כקבוצה”, מספר גולן ביטון, מנכ”ל הרשת, “אנחנו נצייד אותם בתלבושות וכמובן גאים להיות נותני החסות של הנבחרת.

מעבר לאתגר הפיזי והמנטאלי שהם לקחו על עצמם, מדובר בשלושה מטפלים שנותנים מענה שיקומי וטיפולי לתושבי העיר, וכעת מבקשים להעביר מסר שמקבל משמעות נוספת בימים אלו – מסר של הצבת מטרות בחיים, של ניצחון הרוח, היכולת להקשיב לגוף, לעבוד קשה, ולנצח הכל. אני מאחל להם הצלחה רבה, הם מעוררי השראה עבור כולנו”.

התחרות, תוזנק ביום שישי במימיה הצלולים של הים האדום בשעה 6:20 בבוקר, אז יינזק אורן אלון, הידרותרפיסט, מאמן שחייה וטריאתלט למרחק 3.8 ק”מ שחייה. את המקל הוא יעביר לשירה אליאב, שתבצע את מקצה הרכיבה על אופניים בנופים היפים של הערבה, לאורך כ- 180 ק”מ.

שירה היא הידרותרפיסטית, פיזיותרפיסטית ומדריכת שחייה, טריאתלטית ואשת ברזל. את התחרות יסגור איתמר מאיירס, הידרותרפיסט, פיזיותרפיסט ומדריך ריצת סיבולת, שיחתום בריצת מרתון  למרחק של 42.2 ק”מ מול השקיעות המרהיבות של הרי אדום ועד לשעות הלילה.

איתמר, כך אומרים ברשת חוויות, “מתחרה מגיל צעיר ומקפיד לעלות על כל פודיום שנקרה בדרכו. הוא אוהב את שיתופי הפעולה ושמח להתחרות בשלשות עם חבריו לעבודה”.

אוסנת לוי, מנהלת מרכז חוויות שוויץ המדע, שבמסגרתו פועלת הבריכה, אמרה כי: “התחרות, הינה מהקשות בעולם, ולנו לראשונה הזכות לייצג את רשת חוויות ואת העיר בענף מאוד קשוח ומחייב, במטרה לעודד חוויות ספורט מגוונות ומעצימות, כדרך חיים לנפש בריאה בגוף בריא”.

ענת נסנבויים, מנהלת הבריכה, ציינה כי: “מדובר בצוות של מקצוענים, שמוכיחים כל פעם שאין אתגר שעומד בפני הרצון, שמחים וגאים בנציגות שלנו לתחרות”.

שירה אליאב, מסרה: “גאה לייצג את חוויות שוויץ על מסלולו איש הברזל המדורג והקשוחים בעולם”.

אורן אלון מסר: “גאה לייצג את חוויות מתוך רצון להביא לתודעה עוד אירגונים שיעודדו לפעילות גופנית בעבודתם”.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמונה שירה – צלם: OFER EAVRI | רשת חוויות רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן