מאמן בחדר הכושר תקף מתאמן. הסיבה: שוחח בקול רם עם מתאמן אחר

אירוע בלתי ספורטיבי נידון בבית משפט השלום ברחובות, ובסיומו הוגש כתב אישום, כנגד מאמן כושר מוכר (31), תושב העיר, בגין חבלה חמורה.


מהומה בחדר הכושר
מהומה בחדר הכושר

הסיפור התרחש בשלהי חודש מאי האחרון בחדר כושר שבמרכז העיר, כאשר מאמן שקיים אימון אישי התעצבן על מתאמן אחר אשר שוחח בקול רם עם חברו. המאמן, כך לפי כתב האישום, פנה ללקוח ששוחח בקול ודרש שיחדול בשיחתו בטענה שזה מפריע למהלך ריכוזו ושיאפשר לו לסיים את הסט.

בתגובה צעק לעברו הלקוח: “אזרוק עליך משקולת”. לגרסתו של הלקוח, המאמן הגיח לעברו במהירות והרים את ידיו בכדי להגן על עצמו. במהלך המחלוקת נפצע הלקוח בידו הימנית מחבטה שספג, בנוסף והתקשה לנשום. מדריך אחר אשר היה במקום חילץ את הלקוח מאחיזת מאמן הכושר ושחרר אותו מחניקה. כעת מתמודד המאמן עם סעיף של חבלה חמורה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן