מאסר עולם ליעקב בן אברהם בן ה-72 שהורשע ברצח בת זוגו

לאחר שהתפתח בין בני הזוג ויכוח סביב חלוקת הרכוש המתוכננת לאחר שיתגרשו, לקח בן אברהם סכין ודקר וחתך את המנוחה מעל 50 דקירות במקומות שונים בגופה, עד שהסכין נשברה. בעודה מדממת, ניסתה המנוחה להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור ולחתוך אותה באמצעות הסכין השנייה, עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה. זאת, לעיני אנשים נוספים ושכן שקרא לנאשם לחדול ממעשיו, אך ללא הועיל

בית המשפט המחוזי ת”א-יפו גזר היום עונש מאסר עולם על יעקב בן אברהם (72) שהורשע ברצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו יעל בן אברהם ז”ל, בנובמבר 2022 בביתם בהרצליה.

בנוסף, הטיל בית המשפט את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק בסך 258,000 שח לשתי בנותיהם.

במסגרת גזר הדין בית המשפט חזר ועמד על החשיבות העליונה של מיגור תופעת האלימות נגד נשים באמצעות ענישה מחמירה ובלתי מתפשרת.

מכתב האישום שהגישה עו”ד רונית חסון מפרקליטות מחוז ת”א (פלילי) עולה כי לאחר שהתפתח בין בני הזוג ויכוח סביב חלוקת הרכוש המתוכננת לאחר שיתגרשו, לקח בן אברהם סכין ודקר וחתך את המנוחה מעל 50 דקירות במקומות שונים בגופה, עד שהסכין נשברה.

בעודה מדממת, ניסתה המנוחה להימלט מהסלון לכיוון דלת הכניסה לדירה, אז נטל בן אברהם סכין נוספת והמשיך לדקור ולחתוך אותה באמצעות הסכין השנייה, עד שהתמוטטה ונפלה בפתח הדירה. זאת, לעיני אנשים נוספים ושכן שקרא לנאשם לחדול ממעשיו, אך ללא הועיל.

לאחר ביצוע הרצח, שטף הנאשם את שני הסכינים באמצעותם דקר את המנוחה.

במהלך המשפט, הסתייגה הפרקליטות מחוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבעה שהנאשם אינו כשיר לעמוד לדין.

לאור כך, ביקשה הפרקליטות, לחקור את הפסיכיאטר בבית המשפט. בהמשך לבקשה זאת, הורה בית המשפט על מינוי ועדה של שלושה פסיכיאטרים אשר קבעו כי בן יעקב כשיר לעמוד לדין. לפני כשבועיים, קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות והרשיע את הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אכזריות מיוחדת ובעבירה של שיבוש מהלכי משפט. בית המשפט קבע, כי נסיבות מעשי הנאשם מובילות למסקנה כי מדובר ברצח באכזריות מיוחדת תוך התעללות גופנית ונפשית גם יחד.

בהחלטתם, התייחסו השופטים לאכזריות מעשיו של בן אברהם ולחומרה היתרה של רצח בתוך המשפחה, ובתוך כך רצח בנות זוג.

עוד ציין בית המשפט כי למרבה הצער, בתי המשפט נאלצים יותר ויותר להידרש לתופעה החברתית המדאיגה עמה אסור להשלים של רצח נשים בידי בן זוגן, רובם בביתן, מקום שהיה אמור להיות מקום מבטחן.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן