news08.net/ads.txt

מאסר עולם לתכשיטן שרצח איש עסקים מלוד וקבר את גופתו ביער

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (ראשון) מאסר עולם על יאיר בנימינוב (53), שהורשע לפני כחודשיים ברצח איש העסקים בוריס בוטרשווילי (59), בהצתת מכוניתו, בקבורת גופתו ביער מודיעין, בשוד ובניסיון לברוח לחו”ל עם השלל. נגזרו עליו גם ארבע שנות מאסר על ניסיון השיבוש – שנתיים ירוצו באופן חופף ושנתיים במצטבר. כמו כן קבעו השופטים כי בנימינוב, שעל פי ההכרעה רצח את בוטרשווילי במטרה לשדוד אותו, ישלם פיצוי כספי של 258 אלף שקל למשפחת הקורבן.
בכתב האישום נטען שבנימינוב ובוטרשווילי הכירו על רקע עיסוקם בתכשיטנות. בנימינוב נקלע למשבר כלכלי והיה חייב כסף לבוטרשווילי, אך התקשה לשלם לו. ב-30 במאי 2018 הוא הגיע חמוש באקדח לביתו של בוטרשווילי בלוד, וביקש שיסיע אותו חזרה לביתו במודיעין ויבקר אותו שם. בוטרשווילי הסכים, והסיע אותו כשברשותו תיק ובו כסף, תכשיטים ויהלומים.
כשהגיעו למודיעין ונכנסו לחניון תת-קרקעי ביקש בנימינוב מבוטרשווילי שיאפשר לו לצאת לפני שהוא מחנה את המכונית. בנימינוב יצא מכלי הרכב, שלף את האקדח וירה בבוטרשווילי כמה כדורים. ארבעה מהם פגעו בחזהו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן