news08.net/ads.txt

מביך או שהשתן עלה לו לראש? | מתן דיל לאחד מתומכיו: “צר לי מאוד מאוד שתמכת בי. ממש חבל לי”

עוד לא ברור מה חושבים בוחריו אבל קשה שלא להתייחס לרשומה שהעלה סגן ראש העיר לשעבר, עו”ד מתן דיל, המכהן כיום כיו”ר האופוזיציה במועצת העיר רחובות, לחשבון הפייסבוק שלו – ובה תיאר את עבודתו החדשה, לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו. למען היושרה, קשה שלא להתייחס להד הציבורי בעקבות הרשומה קרי, התגובות הן מצד התומכים בו בבחירות האחרונות והן מצידו – אשר הותירו רבים עם פה פעור.

כשאומרים שהבחירות מאחורינו – וכבר אפשר ”לשים פס על הציבור” כנראה שמתכוונים לתגובות של דיל – שבא בעקבות תגובות נוקבות של אוהדיו (לשעבר, כנראה). “שמח לבשר לכם שלפני קצת יותר משבועיים, ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה אותי לתפקיד המקצועי של ראש מטה שטח וסניפים בקמפיין הליכוד הארצי. זאת הזדמנות נוספת להודות לו על כך וכמובן לשר יואב גלנט וחה”כ דודי אמסלם על האמון ועל כך שהמליצו עליי לתפקיד כה משמעותי. יחד נעשה ונצליח למען המדינה שלנו”, כתב דיל בפוסט, שאגב גם גרף המון תגובות תומכות, בעיקר בדיל, ממעריציו בעיר אשר הביאו לו הישג בבחירות המוניציפליות ללא עוררין: 5 מנדטים. בפועל: 0 תפקידים, 0 סמכויות, גורנישט, נאדה – כפי שכבר כתבתי בעבר, דברים שאיש מאנשיו כולל דיל בעצמו, סירבו לקבל דברים אלו. מה שנקרא ‘כל האמת בפרצוף’.

אשוב לעניין הרשומה והתגובות. “תחזיר לי את הקול שנתתי לך… אם הייתי יודע שאתה ליכודניק הדבר האחרון שהייתי עושה זה להשים תפתק שלך לראשות המועצה!! נקווה שאתה והבוס שלך תלכו הביתה אחרי הבחירות האלו!!!” כתב לו אחד מתומכיו, דיל השיב: “ואוווו אחרי כתיבה כזאת רדודה צר לי מאוד מאוד שתמכת בי. ממש חבל לי. תקרא את מה שכתבת ובשבילך תשתדל לחשוב קצת לפני שאתה כותב. בהצלחה”. אם כאן נדמה היה שמדובר במעידה הרי שבהמשך התגלו תגובות נוספות. תומך נוסף כתב: “וואלה תאמין לי לא בשביל זה זרקתי את הקול שלי עליך, חבל שהצבעתי לך… לו הייתי יודע, הייתי מצביע אחרת“. דיל השיב: “עכשיו אתה יודע”.

דיל לא היסס להשיב לתומכיו בצורה שונה, פחות מלטפת מכפי שנהג בעבר – תגובות שבוודאי יועילו למתמודדים מולו בבחירות הבאות על הכסא של רחמים מלול – אותו ‘זקן’ שהצליח להביס את הצעיר הפופולרי שנתמך בפתקים ירוקים, בבחירות שהתקיימו באוקטובר אשתקד. סביר להניח שיהיו אלה זהר בלום ויניב מרקוביץ’ שיתמודדו על הכסא הנחשק – וסביר מאוד להניח שהם ישתמשו בתגובות האלה של דיל לבוחריו, במסע הבחירות שיהיה מביך, אגרסיבי ועמוס בתככים.

אגב, יצוין כי דיל זכה ברשומה המדוברת לתגובות אוהדות בעיקר, אשר פיארו את יכולותיו, ומאות איחלו לו הצלחה בתפקיד – ומשכך, על כוחו הגדול שעדיין נשמר אין עוררין. יתרה מכך, הוא השיב לכמה מהם כי הוא מכוון להישאר ברמה העירונית ואין בכוונתו כלל לצאת לתפקיד אשר ידרוש ממנו לצאת מרחובות, הוא הצהיר במספר תגובות כי הוא רוצה להיות ראש העיר ולשם הוא מכוון. האם האופוזיציונר, סליחה יו”ר האופוזיציה – כך ביקש שאכנה אותו מפאת כבודו – יצליח במשימתו? ימים יגידו.

להלן, חלק מהתגובות ברשומה המדוברת:

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן