מגיע לה! אות יקירת העיר הוענק ליפה בן דוד, מזכ”לית הסתדרות המורים: “הזכות, הגאווה והכבוד הם שלי”

אות יקירת העיר הוענק בישיבת המועצה למזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, תושבת העיר קרית גת – ואין עוררין על הבחירה. ליפה בן דוד מגיע!

בן דוד, בתם של עולים מתיישבי חבל לכיש, שימשה במשך 14 שנים יו”ר הסתדרות המורים בעיר ובאזור. במהלכן דאגה במסירות ראויה לשמור על זכויותיהם, מעמדם ורווחתם של עובדי ההוראה בקרית גת- מורות, מורים, גננות ומנהלי בתי ספר. היא האישה הראשונה שנבחרה לשמש מזכ”לית הסתדרות המורים וכן נבחרה ברשימת הנשים המשפיעות בישראל. היא מנהלת מאבק צודק וערכי מול משרדי ממשלה, קובעי המדיניות והתקשורת להעלאת קרנם, זכויותיהם, שכרם ומעמדם של ציבור עובדי ההוראה בישראל.

יפה בן דוד נושאת את קולה של הפריפריה, קולן של נשים, מחנכות ואת קולה של מערכת החינוך בישראל השואפת להתחדש ולהשתפר תמיד. “אני נרגשת מאוד מהמעמד ומודה לכם מקרב לב על הבחירה”, אמרה בהתרגשות. “הזכות, הגאווה והכבוד הם שלי. אני מודה לבורא עולם על הזכות שנתן לי במעמד זה. יש לי החובה לקדם את מעמד המורים, הם הוכיחו בשנה האחרונה, עת משבר הקורונה, שהם העוגן והחוסן הלאומי – ואנחנו צריכים להוקיר להם תודה במעשים ולא במילים. זוהי זכות ולא חסד”.

ראש העיר וחברי המועצה ברכו את יפה וחברת המועצה מוריה זגורי, יו”ר הסתדרות המורים, הציגה סרטון מרגש בהשתתפות בני משפחתה של יפה וצוותי בתי הספר והגנים, הודתה על עבודתה המסורה למען ציבור עובדי ההוראה בישראל ואמרה: “את השראה עבור כולנו ואנו מוקירים לך תודה, הערכה ואהבה גדולה”.

(צילום ראשי: יחצ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן