news08.net/ads.txt

מאוחדת ממשיכה להצעיד קדימה את תחום הרפואה בישראל: מביאה ללקוחותיה את הדור הבא של שירותי הרפואה – מהפכת הרפואה ההיברידית

המודל ההיברידי משלב מספר מרכיבים הפועלים יחד למיקסום היתרונות היחסיים של כל אחד מהם. כשמדברים על הרפואה ההיברידית של מאוחדת, הכוונה היא לשילוב בין החדשנות של עידן הדיגיטל ובין השירות והיחס האישי הוותיקים והטובים של מאוחדת, כאשר אף אחד מהם לא בא על חשבון השני: נהפוך הוא. שניהם יחד חוברים לכדי מודל שירותי אחד, שמאפשרת ללקוחות לבחור בו את השירות שמתאים להם, בדרך שאותה הם מעדיפים.

– פנייה מקוונת לרופא: כאשר מה שאתם צריכים הוא מרשם לתרופה, הפניה לרופא מומחה או אישור מחלה. מבקשים ומקבלים מהרופא מסמכים חתומים דיגיטלית, באפליקציה ואזור “מאוחדת שלי” באתר.

– ביקור במרפאה: כאשר אתם מעדיפים לפגוש את הרופא שלכם או שיש לכם התייעצות שדורשת פנים אל פנים, הרופאים המעולים של מאוחדת מחכים במרפאות, במקצוענות וביחס אישי ואנושי.

– ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו: שירות פורץ דרך המאפשר לכם להתייעץ עם הרופא שלכם בלי להגיע למרפאה. הביקור הדיגיטלי מתקיים אצל הרופא הקבוע והמוכר שלכם ומתועד בתיק הרפואי – בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי להגיע אליה. מתבקש, באורח החיים העכשווי שלנו.

מהפכת הרפואה ההיברידית של מאוחדת תביא לחסכון משמעותי בזמן, תהפוך את הרפואה לנגישה וזמינה, תייעל את ההליך הרפואי ותפחית משמעותית את זמני ההמתנה במרפאות.  והכי חשוב: היא תיתן לכם את האפשרות לצרוך את שירותי הקופה בדיוק איך שמתאים לכם.

החידוש: אפשרות לביקור דיגיטלי בשיחת וידאו

יישם המודל ההיברידי של מאוחדת חיכה בסבלנות עד שהגיעה האפשרות הטכנולוגית המדויקת לפיתוח הביקור הדיגיטלי. במאוחדת לא הסכימו להסתפק בשירות חלקי כמו שיש לקופות חולים אחרות, שאצלן שיחות וידאו מתבצעות עם רופאים מזדמנים, במערכות שאינן שייכות לקופה. במאוחדת, כמו תמיד, חולמים על הכי טוב שאפשר ולא מסתפקים בפחות מזה. הטכנולוגיה החדשנית של שיחות הוידאו במאוחדת מוטמעת בתוך מערכות הקופה. יש לכך כמה משמעויות:

– השיחה מתועדת בתיק האישי שלכם, כמו ביקור פיזי במרפאה.

– הרופא שאיתו איתם משוחחים בוידאו הוא הרופא שלכם (ילדים, משפחה, נשים ועור. בהמשך יצטרפו כל שאר התחומים), שאתם מכירים, שיודע מי אתם.

– הביקור, כמו כל מערכות הקופה, מאובטח היטב והפרטיות שלכם נשמרת בקפדנות. כבר אמרנו: בדיוק כמו ביקור במרפאה, רק בלי לפנות חצי יום להגעה ולהמתנה בחדר ההמתנה. במחשב או במכשיר הסלולר, מהבית או מהמשרד – מהיכן שנוח ומתאים לכם.

איך מתחילים ליהנות מהרפואה ההיברידית?

ד”ר דוד מוסינזון, סמנכ”ל הרפואה של מאוחדת, ממובילי המהפכה ההיברידית של הקופה, מסביר את החשיבה שמאחורי המודל המהפכני: “הרעיון הוא לקחת את הרפואה הדיגיטלית, להתאים אותה לציבור הישראלי ולשלב אותה בתוך רפואת הקהילה המסורתית המעולה שלנו. הרחבת ערוצי השירות תשפר את איכות הטיפול ואת איכות הרפואה ותחסוך זמן רב למטופלים. הייחוד שלנו הוא בכך שהחדשנות לא מבלבלת אותנו: אנחנו לא מוותרים על ערכים כמו יחס אישי והכרות עמוקה עם המטופל. הדיגיטציה לא הופכת את השירות שלנו למנוכר, כמו שקורה בארגונים גדולים אחרים”.  ד”ר מוסינזון מוסיף: “המודל ההיברידי מאפשר גם מעקב אחרי חולים כרוניים, שלא חייבים להגיע למרפאה לשם כך. יש מטופלים שיגיעו למרפאה, יש מטופלים שיבצעו ביקור דיגיטלי ויש כאלו שישלבו ביניהם – זוהי ההיברידיות במיטבה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן