מה עשו עדי אשכנזי וגל מלכה בפתח תקוה?

התשובה היא: שופינג בינלאומי

אושיות אופנה, מובילי דעת קהל, סלבס, משפעניות וכוכבות רשת, הגיעו  השבוע  לעופר הקניון הגדול בפתח תקוה, לרגל אירוע חגיגי להשקת פתיחת  שבע חנויות של מותגים בינלאומים מובילים, ביניהם הסניף הגדול בישראל של ZARA.

בין האורחות נצפתה השחקנית ההריונית  וזוכת פרס האקדמיה גל מלכה,  שנחתה היישר מהריביירה הצרפתית, במסגרת תחרות רולנד גרוס היוקרתי.

מלכה, הנמצאת בחודש השישי להריונה,  חשפה שהיא ובעלה בן רובין מחכים לתינוקת,  ושהיא הגיעה לבחור  בגדים ואביזרי אופנה  ל-BABY,   אך עדיין לא הזמינה  (נגד עין הרע), מלכה אמרה שתחכה לאחר שבתה תיוולד  ותחזור  לרכוש.

עוד סיפרה מלכה שב-15.6 היא ובעלה חוגגים 3 שנות נישואין והיא מתכננת להפתיע אותו בחופשה קצרה לחו”ל -אך לא גילתה את היעד! עוד סיפרה מלכה  שחודשיים לאחר הלידה מתכננת לחזור לצילומי הסדרה ‘גוף שלישי’ שנמכרה  לנטפליקס וכנראה שאמא שלה שתטפל בילדה, שנאלצת לעזוב את עבודתה על מנת להיות סבתא במשרה מלאה.

גם השחקנית והפריזנטורית של קניוני עופר עדי אשכנזי הגיעה לאירוע, וניצלה את הזמן לעשות שופינג לקיץ.  אשכנזי סיפרה כי בחודש הקרוב עומדת לעלות סדרת דוקו  שכתבה, ביימה וערכה, בתאגיד כאן 11. לסדרה הדקומנטרית קוראים “אף פעם לא מתתי” והיא ממש מתרגשת לקראת עלייתה לאוויר.

 

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסף לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן