מה קרה בשדרות התמרים באילת?

דרמה בשדרות התמרים באילת: תינוקת כבת שנה, ננעלה ברכב לעיני אמהּ, שבעה ממתנדבי ידידים בעיר הגיעו למקום במהירות

בשיא החום התרחשה דרמה בשדרות התמרים באילת: תינוקת כבת שנה, ננעלה ברכב לעיני אמהּ.

אופיר אמסלם ענה לשיחה שהגיעה למוקד ידידים והזעיק מתנדבים למקום.

נתי טויטו – מנהל סניף אילת, אילן וויס – אחראי הדרכות, שלומי וענונו – רכז ציוד, יחד עם אבי ביטון, צליל בן עמי, אופיר אהרון ועמרם בנישו, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

לדברי נתי טויטו, ״הייתי בתפילת שחרית כשקיבלתי קריאת חירום. עזבתי הכל ויצאתי מיד לסייע. יחד איתי הגיעו למקום מתנדבים נוספים, ומיד התחלנו בפעולות חילוץ. זיהינו מיד שמדובר בדגם של רכב עם נעילה מורכבת מאוד שקשה לפתיחה. התחלנו בניסיונות להגיע אל המפתח, שהיה זרוק על רצפת הרכב, בעזרת פתח קטן שפתחנו בדלת, אך התקשנו לתפוס אותו.

לאחר דקות ארוכות ללא הצלחה, החלטנו לשבור את החלון ולחלץ את התינוקת בשלום. החום הקשה בחוץ כבר בשעות הבוקר, הכריע את ההחלטה. האמא הודתה לנו מאוד, ועוברי אורח עצרו ופרגנו לצוות המדהים שהגיע לסייע.”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן