מודיעין: בן 14 רוכב סקטבורד במצב קשה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לנער כבן 14 רוכב סקטבורד לאחר שנפגע מרכב פרטי ברחוב דם המכבים במודיעין.

אבי דבלינגר חובש וראש סניף מודיעין באיחוד הצלה: “מדובר בזירת תאונה קשה מאוד, רוכב הסקטבורד שכב על הכביש כאשר הוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. יחד עם חובשים נוספים מאיחוד הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים במקום ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר להמשך טיפול”.

ממד”א נמסר: “בשעה 17:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון, על הולך רגל שנפגע מרכב, ברח’ דם המכבים במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח שיבא בתל השומר, צעיר כבן 18 בנצב קשה, עם חבלת ראש”.

פאראמדיק מד”א אורי גבריאל סיפר: “במרכז הכביש עמד רכב פרטי עם שימשה קידמית מנופצת, ובסמוך שכב על הכביש נער כבן 14 מחוסר הכרה ולידו סקייטבורד, הוא סבל מחבלת ראש קשה, הענקנו לו מיידית טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי ליחידת הטראומה בבית חולים שיבא כשמצבו קשה ויציב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן