מוסדות ויצו באילת למען הקהילה ומשפחות המפונים

מנכ”לית ויצו ביקרה במעון היום של ויצו ובסניף ויצו בעיר ושמעה על הפעילות הענפה שנעשית מאז פרוץ המלחמה 

מנכ”לית ויצו, מירה מינס, ביקרה במוסדות הארגון באילת – במעון ובסניף כדי לתמוך בפעילותם למען קהילת העיר והמשפחות המפונות, וכדי לתמוך בעובדות הארגון שפונו אל העיר מאז פרוץ המלחמה בשביעי באוקטובר.

 בסניף ויצו באילת, מינס נפגשה עם צוות המתנדבות בראשות היו”רית ז’אנה ליפוביץ רגוצקי, שם שמעה על הפעילות הענפה שנעשית בסניף מאז פרוץ המלחמה. המתנדבות בסניף האילתי עסקו בעזרה למפונים ששוהים בעיר: חלוקת בגדים ומוצרי בסיס, עזרה במילוי טפסים לביטוח הלאומי וסיוע בתרגום לעולים חדשים, הפעלת פעילויות פנאי למשפחות המפונות ואף קיימו יום פינוק לנשים המפונות. כל זאת, לצד הפעילות הקהילתית המשמעותית שנעשית לאורך כל השנה.

 שם מינס נפגשה, יחד עם מפקחות הגיל הרך טלי פרץ ואירית ספוז’ניקוב, את עובדות הארגון שפונו משדרות אל העיר אילת מאז פרוץ המלחמה, כדי לחבק ולתמוך בהן, ולהדגיש בפניהן עד כמה הן חשובות לארגון: “אתן חלק נכבד מענף מרכזי ומשמעותי לתפקוד המשק הישראלי בשגרה ובחירום, ועשייתכן קריטית להנעת גלגלי המשק”.

העובדות שמחו על המפגש והעריכו את המאמץ, הן חלקו עם מינס את התחושות והמראות הקשים שחוו עם משפחותיהן במתקפת השביעי באוקטובר, הבתים שנפגעו והחיים כמפונים בעיר הדרומית.

 כמו כן, מינס ביקרה יחד עם המפקחות במעון ויצו התמרים בעיר אילת, שם פגשה את מנהלת המעון שרה בדש ואת צוותה, מינס חוותה את האווירה המשפחתית במעון המיתולוגי שבו רוב הצוות החינוכי ותיק ומסור שמקבל בשמחה את פניהם של הפעוטות המגיעים כל בוקר למעון יחד עם הוריהם, שגם גדלו בו בעצמם. מנהלת המעון סיפרה כי צוות המעון קלט באהבה גדולה שני פעוטות שמשפחותיהם פונו ממושב מרגליות בקו העימות ונותן להם ולמשפחתם מעטפת מחבקת כדי להקל כמה שיותר על התאקלמותם בעיר.

מירה מינס, מנכ”לית ויצו, “גאווה גדולה לראות את העובדות והמתנדבות של ויצו פועלות ועובדות למען הקהילה בכזו נאמנות, מסירות, ערכיות ומקצועיות. מזה 103 שנים, ויצו מוכיחה כל פעם מחדש בעתות משבר ומלחמה עד כמה העבודה שלנו רלוונטית ומשמעותית. בויצו יותר מ-6000 עובדות ועובדים ומעל ל-2000 מתנדבות ברחבי הארץ, והעשייה של כולנו מורגשת ומוערכת בשטח על-די כל כך הרבה אנשים שנהנים מכך שויצו ממשיכה לתת ולתרום למען חיזוק העורף האזרחי והחברה הישראלית”.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן