מועדון יפצה צעירה שנפלה מבמת הריקודים

מועדון ‘האומן 17’ יפצה צעירה שנפלה מבמת הריקודים ביותר מרבע מיליון שקלים

בילוי במועדון ‘האומן 17’ בתל אביב עם בעלה וזוג חברים, באחד הערבים של מארס 2016, הסתיים בכי רע עבור צעירה כבת 29 ממעלה אדומים. בעודה רוקדת על במה מוגבהת, היא מעדה והחליקה וכתוצאה מכך שברה את רגלה. 

תביעה אותה הגיש בשמה עו”ד יונתן שוב נגד המועדון ובעליו, הסתיימה לאחרונה בהסכם פשרה, לפיו ישולמו לתובעת פיצויים בסך 275 אלף שקלים.

על פי התביעה, מיד לאחר התאונה הובהלה הצעירה למחלקת המיון בבית החולים ‘איכילוב’, שם, במהלך הבירור הרפואי, הסתבר לצוות הרפואי שהיא בהריון. בשל מצבה זה, נאלצו הרופאים לאסור עליה להיבדק במכון הרנטגן עד לבירור נוסף. 

מאיכילוב הופנתה הצעירה לבית החולים ‘הדסה עין כרם’ בירושלים, שם נבדקה על ידי גינקולוג, שאישר ביצוע של צילום רנטגן על ידי כיסוי הבטן בזמן ההקרנה. בסריקה התברר כי היא סובלת משבר בשוק הימנית, והיא עברה ניתוח לקיבוע השבר באמצעות פלטינה וברגים.

לדברי עו”ד שוב, התובעת שוחררה מבית החולים עם המלצות למעקב וביקורת אצל הרופא המטפל ואצל גינקולוג. עוד הומלץ לה על טיפולי פיזיותרפיה, בהם תלמד להתהלך בעזרת קביים ללא דריכה. הצעירה צוידה במשככי כאבים, וניתנו לה 45 ימי מחלה.

לאחר מספר חודשים נאלצה הצעירה לעבור ניתוח קיבוע נוסף באמצעות פלטינה וברגים. בהמשך נבדקה על ידי מספר מומחים בתחום האורתופדיה והכאב, כאשר כל העת היא מלינה על כאבים עזים ומתקשה להיגמל מקביים.

לדברי עו”ד שוב, מאז התאונה, לא נמצא מזור לכאביה, והדבר משפיע בצורה עמוקה על מצבה הנפשי. 

בשל מצבה, חופשת המחלה שלה הוארכה מספר פעמים לתקופות ממושכות, והיא אף צוידה במכתב מהרופא האורתופד, המסביר לגורמים הרלוונטיים, כי יש בגופה מתכות וברגים, העלולים להפעיל אזעקה של גלאי מתכות.

לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של מומחה בכירורגיה אורתופדית, שהעריך את נכותה האורתופדית הצמיתה בשיעור של 20 אחוזים. 

חוות דעת רפואית נוספת, שצורפה לתביעה, מאת  מומחית בפסיכיאטריה, קבעה, כי התובעת סובלת מירידה משמעותית בתפקוד החברתי והבינאישי, ומתקשה בפעולות היומיום להם הורגלה כאישה צעירה וכאם. 

עוד קבעה המומחית, כי התובעת סובלת מהתקפי חרדה קשים, וזקוקה לטיפול נפשי. המומחית העריכה את נכותה הנפשית של התובעת בשיעור של 10 אחוזים לצמיתות.

לאחרונה, חרף טענת בעלי המועדון, כי התובעת נפלה מבמת הריקודים מאחר שהייתה בגילופין, הגיעו הצדדים להסכם פשרה, במסגרתו ישולמו לתובעת פיצויים של כ-275 אלף שקלים. הסכם הפשרה אושר על ידי בית משפט השלום בירושלים וניתן לו תוקף של פסק דין.

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן