news08.net/ads.txt

מועצת באר יעקב נגד מתווה הקבינט: “אבסורד וחסר כל טעם”; כ-50 מדריכי קרן קרב גויסו

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן הודיע לפני זמן קצר כי המתווה לפתיחה הדרגתית של שכבות א’-ב’ ללמוד 3 פעמים בשבוע הנה לא נכונה: “בעיניי שגוי, אבסורד וחסר כל טעם. אין בו את היכולת לאפשר להורים חזרה לשגרת העבודה כל שכן הוא אינו מאפשר רצף לימודי לילדים”.
כזכור, המתווה לפתיחה הדרגתית של בית הספר לכיתות הנמוכות אושר בקבינט פה אחד. לפי המתווה, תלמידי כיתות א’ ו-ב’ ילמדו במשמרות – או שתי קבוצות שילמדו שבוע אחר שבוע לסירוגין, או שתי קבוצות שיחלקו חצי שבוע בכיתה וחצי בלימודים מרחוק. בכיתות ג’ ו-ד’ הלימודים יתקיימו בקפסולות של קבוצות קטנות.
\
ראש המועצה, ניסים גוזלן, לא אהב בלשון המעטה את ההחלטה: “המתווה של משרד החינוך לפיו שכבות א-ב ילמדו רק 3 ימים בשבוע הוא בעיניי שגוי, אבסורד וחסר כל טעם. אין בו את היכולת לאפשר להורים חזרה לשגרת העבודה כל שכן הוא אינו מאפשר רצף לימודי לילדים.
נפגשתי עם סגני מחזיק תיק החינוך מוטי פרנקו והחלטנו שבאר יעקב תפעל לקידום מתווה לשכבות א’-ד’ בקפסולות ובשאיפה לחמישה ימי למידה. במקביל המועצה גייסה כ-50 מדריכי קרן קרב לטובת בניית מתווה לשכבות ה’-ט’ במטרה שילמדו במשמרות, בקבוצות למידה קטנות ובמרחבי למידה פתוחים תחת ניהול מנהלי בתי הספר.
עד כמה שהדבר מתייחס לגני הילדים, כפי שהתחייבתי לכם, המועצה עשתה הכל ביומיים האחרונים על מנת לאפשר פתיחת גני הילדים גם בימי שישי.אני לא רואה טעם שלא יתקיימו לימודים בגני הילדים בימי שישי מכיוון שבכל מקרה יש החלפות של גננות וסייעות. אמשיך לעשות הכל כשטובת הילדים וגם טובתכם ההורים לנגד עיניי תחת שמירה על בריאותכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן