news08.net/ads.txt

מופע מביך של מאיר דהן בטקס פתיחת הרכבת במזכרת בתיה: “ברוך שהחייני וקיימני, והגיעני לזמן הזה” – (והיה גם טקס)

הבוקר (חמישי) התקיים טקס פתיחת הרכבת במזכרת בתיה במעמד שר התחבורה והחוץ, ישראל כץ – האיש למעשה החליט לעשות את הכל בכדי שתושבי מזכרת בתיה והסביבה יוכלו ליהנות ממתחם רכבת בסמוך לביתם. במזג אויר נוח ציינו השותפים לעשייה את ההיסטוריה שהתרחשה לאחר 136 שנים.

כידוע, בשנת 1987′ התקיים טקס הנחת אבן פינה לרכבת, בזכותו של ראש המועצה דאז, רפי אלול. לאחר מכן, היה זה רפי סוויסה בשנות התשעים אשר עשה ככל כוחו בכדי לקדם את המהלך ולאחריו מאיר דהן, שכיהן עד לפני חצי שנה כראש המועצה – אולם מי שבסופו של דבר היה ראש המועצה כאשר התקיים החזון הוא גבי גאון, ראש המועצה הנוכחי שאף התכבד לשאת דברים. בין היתר הודה גאון, שהגיע כשלצידו רעייתו מרי, לכל העוסקים במלאכה, הזכיר את השותפים לדרך ובירך “שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה”. גאון דיבר על ההיסטוריה שנעשתה וציין כי השר כץ היה זה שהתחיל לקדם את הנושא עד לביצועו הסופי.

אחריו עלה לשאת דברים מאיר דהן, ראש המועצה לשעבר, שגרם לנוכחים למבוכה כאשר אמר: “שהחייני, שקיימני והגיעני לזמן הזה, תודה לבורא עולם שזיכני להיות כאן”. דהן אף שלח עקיצה לראש המועצה, “יש כאלה שמנסים לשכתב את ההיסטוריה, אלה שעוד לא עשו פה כלום”. הנוכחים כמובן הבינו את הכוונות המסתתרות מאחור, אולם זה לא מנע מהשר כץ לנאום ארוכות על הדרך שנעשתה, שיבח את השותפים לדרך והחמיא לגאון על הרגע בו גרם לסיום התהליך.

האירוע היה מרשים אם כי רגע נוסף של מבוכה נרשם כאשר היה עומס על הדרגנוע – שנעצר והמשתתפים שעלו לסיור ברכבת, עלו ברגל אל הרחבה. הנוכחים כולם חייכו והמשיכו לחגוג את אחד הרגעים הגדולים בהיסטוריה של המושבה היפהפייה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן