news08.net/ads.txt

מחזקים את לוד, מחזירים את המשילות בכל המדינה!

 

התכנית של יאיר רביבו למאבק באלימות ואירועי הרצח בחברה הערבית: ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, פרסם את תכניתו לכנסת הבאה ולממשלה הבאה, שמטרתה חיזוקה של העיר לוד והחזרת המשילות בכל רחבי המדינה, זאת לנוכח התגברות אירועי האלימות והרצח בחברה הערבית, והצורך להחזיר את ההרתעה וחיזוק שלטון החוק, המשילות והביטחון האישי של התושבים.

את תכניתו הוא מפנה לכל ראשי המפלגות המתמודדות לכנסת ה-25. ״אחרי חג הסוכות אזמין בע”ה את כל ראשי המפלגות לחתום ולהתחייב לטפל בנקודות שהכנתי״ מציין רביבו בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו ומוסיף: ״כמובן שנפרסם בשקיפות מי חתם ומי סירב״.

במסמך שהכין יבקש רביבו את התחייבותם של ראשי המפלגות, לפעול לחיזוק המענה של כנסת ישראל וממשלת ישראל במאבק בתופעות הפשיעה והאלימות בחברה הערבית ולקדם את החוקים.

עזע של עובד גינון ערבי, שאירע בעיצומו של חג הסוכות בפאתי שכונת גני איילון החרדית בעיר, לאור היום ולעיניהם של התושבים, וזאת בשל סכסוך משפחות מהמגזר הערבי, שגובה קרבנות רבים.יצוין כי מזה שנים קורא ראש העיר למדינה להרים בדחיפות את דגל המשילות בכל הארץ , תוך שהוא משמיע ביקורת קשה על מערכת המשפט. ״המציאות כיום היא שאנחנו באפס הרתעה. משפחות פשע ועבריינים בזים לנו. יש כשל גדול במערכת המשפט. שופטים מפחדים ושופטים מנותקים ולא מחוברים למציאות, ומשחררים בקלות רבה עבריינים שנתפסו”, מציין רביבו, ״סוגיית האלימות בחברה הערבית בישראל, צריכה להיות בראש סדר העדיפות של המדינה. נודה על האמת – למרבה הצער זה רק עניין של זמן עד הרצח הבא. על המדינה לעשות את הכל כדי לעצור את מחול השדים המטורף הזה אשר גובה מכולנו מחיר כבד. על כולנו, יהודים וערבים כאחד, לזעוק את הזעקה הזו! זוהי הזדמנות אחרונה של מדינת ישראל להחזיר לעצמה את המשילות!״

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן