news08.net/ads.txt

מחר: מבצע חיסונים מיוחד נגד נגיף הקורונה בבאר יעקב למבוטחי מאוחדת

קופת החולים מאוחדת מודיעה כי תקיים מחר (רביעי, 24.2.21) מבצע חיסונים מיוחד ובמסגרתו תבצע חיסונים נגד נגיף הקורונה למטופלי מאוחדת בין השעות 16:00-19:00 בניידת החיסונים בכניסה לקניון באר יעקב ברחוב שא נס 17.

על מבצע החיסונים במושבה אחראים מנהלת הסיעוד המרחבי אלעד פלס בשיתוף מנהלת המרפאה סוני מירילשוילי. האחיות המחסנות: נעמה אוזנה ואמיליה שטיינברג.

יצוין כי אחוז המתחסנים בקרב מטופלי מאוחדת בבאר יעקב עומד על למעלה מ-85 אחוזים שקיבלו את המנה הראשונה של החיסון ובמאוחדת מקווים להשלים את החיסונים עבור כלל מטופליה ביישוב.

החיסונים מיועדים לאוכלוסיות אותם מאפשר משרד הבריאות לחסן לרבות בני 35+, נשים בהריון, אוכלוסיות בסיכון ובני נוער בגילאי 16-18. במקרה של בני הנוער, יש להגיע בליווי אחד ההורים או להצטייד באישור חתום על ידי ההורה, תעודת זהות/כרטיס מגנטי.

החיסון מתבצע בשני שלבים: מנה אחת ו-21 יום לאחר מכן מנה שניה. המועד לחיסון השני יינתן אוטומטית. רק ביצוע 2 חיסונים מקנה יעילות של 95%. ניתן לזמן תור לחיסון הראשון באתר, באפליקציה או במוקד 3833* (ואח”כ להקיש כוכבית 1). למוקד מידע על החיסון ולשאלות ותשובות ניתן לפנות ל- 3785*.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן