news08.net/ads.txt

מטפלים גם בגינות השכונתיות: גן נדב בקרית משה

לבקשת התושבים, חודש גן נדב, גינה שכונתית בקרית משה. סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “נמשיך ונשקיע בחידוש התשתיות הקיימות – לא רק בפארקים גדולים אלא גם בגינות השכונתיות ברחבי העיר”.

בימים אלה מבצעת העירייה עבודות חידוש ושדרוג בגינת נדב בשכונת קרית משה. בעקבות תלונות תושבים, פנה חבר המועצה מחזיק תיק השכונות שאול צגהון לסגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר , יניב מרקוביץ’ בבקשה לחדש את מראה הגן. 

מרקוביץ’ ומנכ”ל העירייה, דורון מילברג, נענו לבקשתו ופעלו לטיפול בנושא: במקום בוצעו עבודות צביעה, החלפת גופי תאורה, החלפת משטח הגן ועוד, ובאגף גנים בוחנים אפשרות התקנת מתקנים נוספים.  

סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’: “נמשיך ונשקיע בחידוש התשתיות הקיימות – לא רק בפארקים גדולים אלא גם בגינות השכונתיות ברחבי העיר. אני קורא לתושבים לא להסס, ולפנות אלינו במקרה של צורך בחידוש או בשיפור גינה קיימת”.

חבר המועצה שאול צגהון: “חשוב לי לומר תודה לשותפים, תודה לסגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ מחזיק תיק חזות העיר, על הקשבה וטיפול ושדרוג הגן, לפעילים זהבה פקדו, אברהם גובאו ומשה גססה, ישראל קסה ואביבה אלמה, ולאימהות שדאגו להזכיר ולעקוב בהובלת תמר אמרה”.

מנכ”ל העיריה, דורון מילברג: “אנו קשובים לתושבים , ורואים חשיבות רבה בהמשך פיתוח העיר שמשמעותה גם חידוש תשתיות קיימות. נמשיך ונפעל בכל חלקי העיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן