מילה טובה | בריכה הידרותרפית למפונות בירושלים

יוזמה מרגשת של עמותת עדי ירושלים שמעניקה טיפולים חינמיים בבריכה הידרותרפית למפונות.

מאז פרוץ המלחמה ישנם הרבה מאד משפחות מפונות מהצפון והדרום אשר מתגוררות כעת במלונות רבים בירושלים, בעקבות כך בעמותת עדי ירושלים החליטו לצאת ביוזמה התנדבותית חשובה- טיפולים חינמיים בבריכה לנשים מפונות

עמותת עדי הינה רשת מרכזים שיקומיים המעניקה בשגרה לילדים ולבוגרים עם מוגבלויות רפואיות הווה ועתיד טוב ובריא יותר. עמותת עדי מצליחה ליצור דרך חדשה לשיקום, בה כל אדם זכאי להתקדם, להתפתח ולהיות מועצם: ילדים, צעירים ובוגרים עם מוגבלויות.

הבריכה הטיפולית בעדי ירושלים מעניקה בשגרה עשרות טיפולי הידרותרפיה לדיירי ותלמידי עמותת עדי, כעת בעמותה העניקו למפונות פעילות פרטנית במים-טיפול מחבר מרענן ומרגיע שכל כך נחוץ בימים אלה. טיפול של רוגע והרפיה במים לנשים שכבר חודש מחוץ לביתן. הטיפולים ניתנו ללא עלות על-ידי צוות מטפלות הבריכה שהתגייסו לתרומה קהילתית בהתנדבות מלאה. בימים אלו בעמותה מנסים לגייס תורם שירצה לפתח את המיזם ובכך לאפשר לעוד ועוד נשים מפונות את הפינוק הנצרך הזה. המרפא  את הגוף והנפש.

שלומית גרייבסקי מנכ”ל עמותת עדי ירושלים: “החלטנו לצאת ביוזמה ייחודית ולפתוח את פעילות הבריכה לרווחת מפונות הדרום, המפונות לא ידעו ממש לאן הן מגיעות, אבל אחרי הטיפול הראשון ידעו שהן רוצות עוד. בבריכה התקיימה פעילות גופנית, המפונות שוחחו ביניהן ושיתפו על החוויות שעברו בעקבות המלחמה. אמנם היו קצת דמעות אבל בעיקר היו חיוכים וחיבוקים מחזקים האחת לשנייה כל אחת נכנסת למים עם הידרותרפיסטית צמודה, כך שהן קיבלו מעטפת טיפולית מקצועית”.

צילום: עדי ירושלים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן