מיפוי, תיקון וניקיון ל-400 מקלטים פרטיים בלוד

מיפוי של 400 מקלטים משותפים-פרטיים בבנייני מגורים, מהם 224 מתוכם נמצאו לקויים, לאחר בטיפול בליקויים וצביעת הקורות, נערך ניקיון יסודי לרווחת התושבים.

במיזם רחב מימדים של עיריית לוד בשיתוף עם עמותת “עושים שכונה” “עיר מקלט” – הוסדרו מאות מקלטים ברחבי העיר, בביצוע מדהים של עשרות נערות ונערים שהתנדבו בעת החירום לסדר את מקומות המיגון מפני הטילים, לעשרות אלפי תושבי העיר.

השלב הראשון במסגרת הפרויקט, היה מיפוי של 400 מקלטים משותפים-פרטיים בבנייני מגורים, כאשר 224 מתוכם נמצאו לקויים, עם מגוון בעיות, החל ממנורת תאורה שרופה, תיקוני חשמל בשקעים ועד להשמשת דלת הבטיחות. בשלב השני – טופלו הבעיות שנמצאו במקלטים בהליך המיפוי שבוצע ובשלב השלישי – קירות המקלטים נצבעו בלבן שמעניק אור לחלל החדר וכן נערך ניקיון יסודי לרווחת התושבים.

מנהל מחלקת המקלטים בעיריית לוד – אבי לוי: “המיזם חימם את לבבות התושבים שראו את האכפתיות של המתנדבים, שעמלו לתקן עבורם ולחדש את המקלט שמעניק להם בטיחות וביטחון בעת אזעקות המתריעות מפני שיגור טילים ע”י האויב”. לוי ציין, כי העבודות נעשו בשיתוף ובסיוע לשכת מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס ומנהלת לשכתו – מזל פינטו, צוותי אגף הביטחון בניהולו של אלי דיין והשיטור העירוני בפיקוחו של איתן דפנה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

בתמונות:
1. המתנדבים הרבים בתמונה משותפת לקראת היציאה לפועלם ברחבי לוד
2. צובעים ומתקנים מאות מקלטים פרטיים בלוד

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן