news08.net/ads.txt

מירוץ מזכרת בתיה ה-7, לזכרו של סרן (מיל’) יוני ליאון שמוכר ז״ל (יליד רחובות), יתקיים ביום שישי הקרוב

המירוץ המסורתי לזיכרו של סרן (מיל’) יוני ליאון שמוכר – לוחם הנדסה בחטיבת הצנחנים אשר נפל בט”ו באב התשס”ו, 9 באוגוסט 2006, במלחמת לבנון השנייה – ייערך ביום שישי הקרוב, 12.4.2019.

המועצה המקומית מזכרת בתיה בשיתוף מועדון “הישגים” ואיגוד האתלטיקה בישראל, מארגנים את המירוץ המתמקד בשטחים הפתוחים של המועצה וחולש על שדותיה וכרמיה המרהיבים. גם השנה המירוץ מוכר כבעל תו תקן והוא יזכה לסיוע מקצועי צמוד והכרה רשמית בתוצאותיו. מדידת מסלול המירוץ נעשית ע”י מודד מוסמך מטעם ה-AIMS.

נקודת הזינוק למירוץ היא במפגש הרחובות נופר-רותם וממשיכה ביציאה מרחוב סיגלית בריצה דרך השטחים החקלאיים הסובבים את המושבה.

לוח הזמנים למירוץ:
6:00 – התכנסות וקבלת ערכות משתתף בבריכת השחייה
7:00 – זינוק למקצה 10 ק”מ תחרותי
7:10 – זינוק למקצה 5 ק”מ תחרותי
8:20 – זינוק למקצה 2 ק”מ תחרותי
8:45 – טקס סיום וחלוקת גביעים למקצים התחרותיים במעמד ראש המועצה ובני משפחת שמוכר.
9:30 – זינוק למקצה 2 ק”מ עממי
9:45 – זינוק למקצה 300 אפרוחים

**

סרן יוני (ליאון) שמוכר בן יונה וליפא, נולד ברחובות בי”ז בחשוון תשל”ו, ,10.11.1976, החל את לימודיו בבית הספר “שפרינצק” ברחובות ובהמשך למד בתיכון אורט” במגמת אלקטרוניקה, עד כיתה י׳׳ג. בסמוך לגיוסו לצה”ל עברה המשפחה למזכרת בתיה.

במלחמת לבנון השנייה כאשר קיבל צו 8 היה יוני אופטימי כהרגלו, הספיק לשרת כארבעה שבועות, ובט”ו באב תשס”ו, 9.8.2006, נהרג בכפר דאבל שבדרום לבנון ועמו נהרגו עוד 8 ממובחרי הלוחמים. יוני היה בן 30 במותו. הוא הותיר אחריו את אישתו, שלומית שכה אהב, את הוריו יונה וליפא ואת שלוש אחיותיו: בילי רעות ונעמה.

 

ניתן עדיין להירשם בלחיצה על התמונה:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן