news08.net/ads.txt

מי איים ודרש כספים בשם עמוס ואופיר לביא מבעלים של מסעדה וכן מרב מוכר ברחובות?

עו”ד שני מורן, סנגוריתם של האחים אופיר ועמוס לביא, פנתה למשטרת רחובות בטענה כי נעשו ניסיונות לסחיטת כספים מבתי עסק ואנשים פרטיים, בשמם. לדברי עורכת הדין, בחודשים האחרונים הובאו לידיעתם כמה מקרים בהם אלמונים פנו לבתי עסק ואנשים פרטיים, בהם רב מוכר בעיר, בשמם של האחים לביא, דרשו לקבל כספים ואף איימו.

“ב-12 ביולי עדכן מרשי (עמוס לביא) כי הובא לידיעתו כי אחרים עושים שימוש בשמו על מנת לקבל כספים מאדם שזהותו אינה ידועה לו, וזאת מבלי שיש לו כל קשר לעניין. מרשי אינו קשור במאום לדרישות כספיות מאותו אדם ונעשה שימוש על ידי אחרים בשמו ללא אישורו ו/או ידיעתו ובוודאי שללא הסכמתו”, ציינה במכתב ששלחה עו”ד מורן בשם האחים לביא ובהמשך הוסיפה כי “גורם לא ידוע עשה שימוש בשמו, איים ודרש כספים מבעלים של מסעדה וכן מרב ברחובות”.

עו”ד מורן הוסיפה עוד כי ב-26 ביולי עשה אלמוני שימוש בשמו של אופיר לביא, כאשר פנה לבעלים של מאפייה מוכרת, איים ודרש כספים. “אופיר לביא שוהה בכלא ומרצה מאסר. אין לו כל קשר לאיומים שהושמעו, וגם הפעם מדובר במעשים שאינם קשורים למרשי ונעשים ללא ידיעתו או הסכמתו”. לדברי עורכת הדין מורן השבוע המשיכו האיומים והדרישות לכספים כאשר התקשר לבעל עסק מרחובות, הזדהה כעמוס לביא, אולם בעל העסק סירב להאמין לו.

“לאחרונה, פעם אחר פעם נעשה שימוש בשמם של האחים לביא על מנת לסחוט לכאורה כספים מאחרים, זאת מבלי שיש לאחים לביא כל קשר לעניין וללא ידיעתם”, אמרה הערב (רביעי) עו”ד שני מורן לחדשות אפס שמונה, “על מנת למנוע חקירת שווא כנגד האחים לביא, נעשתה פנייה מטעמנו למשטרת ישראל. באופן מפתיע, פנייה זו לא נענתה ולא זכתה לכל יחס”.

אגב, למרות שברשותה של עורכת הדין מסמכים המעידים על כך שהגישה את התלונה וכי ניסתה ליצור קשר פעם אחר פעם עם קצינה אשר תעדכן היכן עומדת התלונה וחרף העובדה כי חלף זמן רב מאז הגישה עורכת הדין את התלונה בתחנת המשטרה – טרם התקדם דבר. נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן