רגע לפני חופשה: האקסית של סטטיק, פותחת הכל!

רגע לפני חופשת הקיץ במיקונוס שרית פולק מגיעה לאירוע אופנתי וחושפת הכל…. קבלו את הפרטים המלאים!!!

אם חשבתם ששרית פולק  לא עושה חיים מאז הפרידה המתוקשרת שלה מהזמר סטטיק…. אז טעיתם!  פולק, הגיעה לאירוע אופנתי במיוחד של המותג הניו יורקי  KIEHL’S (קיל’ס), שנערך בסניף הדגל של  המותג בקניון עופר רמת אביב, לרגל השקת קרם עיניים חדשני.  

פולק, שהרעידה בימים האחרונים את הרשת בעקבות פוסט שהעלתה באפליקציית “ת’רדס”, במסגרתו שיתפה את העוקבים בפרסומת שנתקלה בכיכובו של סטטיק בעלה לשעבר, לחברת פרטנר. בפרסומת, שבה נראה סטטיק מחויך, והיא נושאת את הכתובת “hello future” – הגיבה פולק:  “זה קצת העבר שלי, לא העתיד – וזה לא ממומן, אבל מה שחשוב כל מה שביני ובין סטטיקה הכל בהומור”.  שרית נשאלה על רונה לי, בת זוגתו החדשה של סטטיק. לדבריה: “אני וסטטיק נפרדנו הרבה לפני שרונה לי נכנסה לתמונה. אני עסוקה בעשייה שלי ומאחלת לעצמי בן זוג שאותו אדע לשלב בכל העיסוקים שלי”.  

כמו כן, חשפה פולק כי היא יוצאת בסופ”ש הקרוב יחד עם החברות הטובות למיקונוס לנפוש, לנשום ולהירגע! הן מתכננות בעיקר בטן גב ומסיבות חופים! וזה אחרי שחזרה השבוע מיוון, שם הפיקה חתונה במסגרת חברת ההפקה שבבעלותה.  באירוע פגשה פולק את עידית אליהו מחתונה ממבט ראשון, שסיפרה שבימים אלה היא מנהלת משאבי אנוש בחברת סטארטאפ. עידית צחקה עם שרית ואמרה לה: “עכשיו שתינו רווקות לוהטות”. 

עוד חשפה  שרית, שהיא “פריקית” של קיל’ס ושהמוצרים של המותג מככבים אצלה  קבוע,  בשגרת הטיפוח היומיומית וגם נידבה טיפ על שגרת הטיפוח שלה: “אני משתמשת רק במוצרי טיפוח טבעיים כמו קיל’ס, שהמרכיבים שלהם מקורם בטבע – צומח. וכן – תדאגו לשמור על העיניים ולהשתמש מידי יום בקרם עיניים!” 

צילום: אור גפן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוני
יוני
1 year ago

כמה כיעור?
וזה אחרי טיפוח?
מה הוא עיוור?
אין לך מראה?
אלוהים יסלח לי אבל את חיה בסרט את נראית ממש ממש לא טוב בלשון המעטה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יוני
יוני
1 year ago

כמה כיעור?
וזה אחרי טיפוח?
מה הוא עיוור?
אין לך מראה?
אלוהים יסלח לי אבל את חיה בסרט את נראית ממש ממש לא טוב בלשון המעטה

דילוג לתוכן