news08.net/ads.txt

מי פינצ’ר את גלגלי הרכב של ראש העיר?

רחמים מלול

הטרנד החדש? במהלך השבת אלמונים ניקבו את גלגלי מכוניתם של תושבים רבים מרחובות, בהם של ראש העיר רחמים מלול אשר חנה ברחוב פנחס קפרא.

ב”רחובותי אורגינל” קבוצת הפייסבוק הפופולרית דווח כי  “17 כלי רכב נוקבו במהלך השבת ברחובות שבזי, מנשה קפרא וברחוב חסם והתחיה. גם על מכוניתו של ראש העיר רחמים מלול לא פסחו העבריינים. החקירה בעיצומה”.

מאיחוד נצלה נמסר כי “במהלך מסע הרס בין שישי לשבת של תושב רחובות נפגע גם אופנוע אמבולנס של איחוד הצלה שחנה ברחוב סירני בעיר. לאופנוע האמבולנס בוצעו נזקים נרחבים כתוצאה מזריקתו על הרצפה והוא כעת מושבת מפעילות הצלת חיים לימים הקרובים עד לתיקונו.

“מתנדבי איחוד הצלה הרכובים על גבי אופנולנסים (אופנוע אמבולנס) מגיבים לקריאות חירום שונות ומעניקים סיוע רפואי ראשוני לכל נזקק ללא הבדל דת, גזע ומין בחינם ובהתנדבות”.

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה של איחוד הצלה מסר: “אנו רואים בחומרה את מעשה הפגיעה באופנולנס, אופנולנס הוא מצרך יקר שנתרם על ידי אנשים טובים ומשמש להצלת חיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן