מכבי שעריים תנסה להיחלץ מהתחתית הבוערת. המאמן אופיר חיים: זהו משחק על שש נקודות, אנחנו חייבים את האוהדים

אופיר חיים 2

הפועל פתח תקווה תארח מחר (שישי) את מכבי שעריים באצטדיון “המושבה”. הקבוצה ממלאבס תנסה להתאושש מהתבוסה 3:0 להפועל עכו בשבוע שעבר, בעוד נועלת הטבלה, קבוצתו של אופיר חיים תגיע למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, תקווה להתאושש ולהיחלץ מהתחתית הבוערת.

במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, במסגרת הסיבוב הראשון, גברה הקבוצה מאם המושבות 0:2 על היריבה הרחובותית. הנתונים אינם פועלים לטובתה של שעריים אם מתייחסים גם למשחק במחזור הקודם בו ספגה הקבוצה הפסד כביתי כואב ודרמטי משער של הפועל ראשון לציון בדקה ה-86.

אלדר חסונביץ' עבר בקרב התקציבית ויעמוד לרשות אופיר חיים
אלדר חסונביץ’ עבר בקרב התקציבית ויעמוד לרשות אופיר חיים

ובכל זאת נקודות אור בשעריים: שינויים רבים בוצעו בסגל בחלון ההעברות. צ’אם ממאדו ובר שלום עברו קבוצה, טומיסלב פאיוביץ’ שוחרר ואילו שי רביבו והשוער בן רהב יצאו מהסגל בשל פציעה.

אלדד פרי נתן יד חופשית להנהלת הקבוצה שצירפה לא פחות משבעה שחקנים שיעמדו לרשות אופיר חיים כבר במשחק הקרוב: הקשר הבוסני, אלדר חסונביץ’, החלוץ נבו מזרחי, החלוץ רז יצחק והקשר ראני חמזה שהגיעו ממכבי תל אביב, השוער גל טובלי שהגיע מהפועל רמת גן, בלם הפועל הרצלייה-פיליפ חאיכ והחלוץ הגנאי, אוסיי מאוולי ששיחק בעבר בהפועל חיפה ובק”ש.

המאמן אופיר חיים, אמר לקראת המשחק: “מצפה לנו משחק מאוד מאוד קשה, על שש נקודות כמו כל משחק שלנו מעתה ועד תום העונה. כל משחק בשבילנו הוא כמלחמת עולם. נצטרך לבוא לפתח תקווה ולשחק את הכדורגל הטוב שלנו. יש כדורגל מצוין בשעריים, ונכון שבמשחק הקודם לא היינו מספיק טובים אבל לאורך כל התקופה האחרונה השחקנים שמרו על יציבות במשחק ואני בטוח שאם נשחק את הכדורגל שלנו — ננצח”.

חיים התייחס לקהל המלווה את המועדון, גם בזמנים הקשים והוסיף: “יש משהו מיוחד בקהל של מכבי שעריים, אנחנו חייבים את הקהל שצריך לעודד אותנו ולתמוך בנו בעיקר עכשיו”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן