news08.net/ads.txt

מכה נוספת ללשכת ראש העיר: גם ראש הלשכה, דודי אשכנזי, עוזב

פרסום ראשון: ראש לשכת ראש העיר, דודי אשכנזי, יעזוב בסוף החודש את העבודה בעיריית רחובות, אחרי שתים עשרה שנה. אשכנזי הודיע לראש העיר רחמים מלול על החלטתו ויסיים את תפקידו ביום חמישי, 28 בפברואר. עדיין לא ברור מי יחליפו בתפקיד.

אשכנזי הוא אחד מהאנשים הנאמנים ביותר לראש העיר מלול ואמרו עליו, השבוע: “מדובר באבידה גדולה לעיר בכלל ולרחמים בפרט, מהבודדים שהיו נאמנים לו בצורה אבסולוטית, בכל קן הצרעות שקיים שם”.

אשכנזי, שהחל עבודתו בתקופה בה שוקי פורר כיהן כראש העיר רחובות, נראה היה מחויך במהלך השבוע – וניכר כי דווקא עובדי הקומה השישית עצובים מהחלטתו לעזוב. בשורה התחתונה: אשכנזי מרוצה מההחלטה ולא מתכוון לחזור בה.

למעשה מדובר במכה נוספת לאחר שגם יוספה חליבה, שהייתה נאמנה לראש העיר, החליטה לסיים את תפקידה כמנכ”לית החברה העירונית וממלא את מקומה איציק עובדיה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן