news08.net/ads.txt

מלגות חולקו לעשרות סטודנטים מקריית עקרון הלומדים בתוכנית הרב תחומית ב”אחוה”

בטקס מרגש קיבלו עשרות סטודנטים מקריית עקרון הלומדים בתוכנית הרב תחומית במכללה האקדמית אחוה מלגות.

שיתוף פעולה בין המכללה לבית הרשות המקומית ומפעל הפיס מאפשר לסטודנטים בני שלושים פלוס לממש את שאיפתם להשכלה גבוהה בתמיכה וליווי של המועצה והמכללה. הטקס התקיים במעמד ראש המועצה חובב צברי ומנכ״ל עמותת פרח, ונכחו סטודנטים חדשים ממחזור ג׳ של התוכנית.

אביבה וגנר מנהלת אגף החינוך מסרה כי “חינוך והשכלה בונים תמונת עתיד איתנה, כלים אלה סודקים כל תקרת זכוכית ומצמיחים קהילה הישגית ואיתנה. השותפות הנפלאה של הרשות המקומית עם מכללת אחווה ומפעל הפייס מאפשרים לסטודנטים להתרכז בלמידה ולהשקיע את מלוא מרצם בדרך להצלחה”.

ראש המועצה חובב צברי הוסיף: ״המועצה המקומית קריית עקרון מעמידה את נושא החינוך במרכז העשייה ובמסגרת זו פועלת לטיפוח ההשכלה הגבוהה. אני מאמין בסטודנטים תושבי קריית עקרון כמי שראויים להשפיע ולהוביל את הקריה. אני רואה בהם שותפים מרכזיים בהשפעה על העתיד ביישוב שלנו. חינוך תרבות וספורט בונים קהילה איכותית! תודה גדולה למפעל הפיס, ללבנה דוידי מפרוייקט פר״ח, למכללת אחווה, למנהלת אגף החינוך הגברת אביבה וגנר, לסגנית ראש המועצה בת החן גזל, לגב׳ ארנונה חלבי ולכל העוסקים במלאכה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן