מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציג: בר הקיץ – הטרסה

התפריט החדש כולל מנות נפלאות מהמטבח העכשווי- ים תיכוני, תפריט אלכוהול איכותי עם מבחר רחב של משקאות יוקרתיים וקוקטיילים מיוחדים שנרקחו יחד עם מותג הסינגל מאלט המוביל The Macallan

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציג את המקום הקולינרי המושלם לדרינק ולחוויה לילית באוויר הירושלמי: בר הקיץ – הטרסה

בר הקיץ על גג מלון וולדורף אסטוריה שודרג ויכלול תפריט חדש עם מנות לשיתוף מהמטבח העכשווי – ים תיכוני, עשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר בניצוחו של השף איציק מזרחי ברק, תפריט אלכוהול מוקפד ויוקרתי בשיתוף מזקקת מקאלן וקוקטיילים מיוחדים.

פתוח לקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00

THE TERRACE – הטרסה, בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים, שודרג ויפתח ב-3.6 בטרסה של הקומה הרביעית שבמלון, מציע חווית בילוי לילי מול נוף ירושלמי אורבני במיטבו. המקום מקפיד לעבוד עם חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים, כאלה המשקפים את ידו ומטבחו של השף הראשי של המלון, איציק מזרחי ברק ותוכנן תוך שמירה קפדנית על האיכות המאפיינת את הרשת היוקרתית.

התפריט החדש כולל מנות נפלאות מהמטבח העכשווי- ים תיכוני, תפריט אלכוהול איכותי עם מבחר רחב של משקאות יוקרתיים וקוקטיילים מיוחדים שנרקחו יחד עם מותג הסינגל מאלט המוביל The Macallan שחוגג השנה 200 להיווסדו.
תפריט האלכוהול החדש כולל, בין היתר, מסע מקאלן שנבנה במיוחד לבר הטרסה ומשלב מהדורות מוגבלות מבית המזקקה.

לחובבי הסיגרים מחכה תפריט סיגרים יוקרתי לבחירה. המקום פתוח לאורחי המלון ולקהל הרחב בימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00. המטבח פתוח עד 22:30. במלון חנייה חינם לשעתיים לסועדים.

הטרסה מעוצב בסגנון גן ים תיכוני, עצי זית מקומיים, פרחים ועציצים רבים מהדרים את המקום, רצפת דק מיוחדת ורהוט גן אקסקלוסיבי. המקום מואר בתאורה ייחודית הגורמת להענקת אווירה הרמונית לאורחים, תוך מחשבה על הפרטים הקטנים. במקום מטבח ובר פתוחים המשקיפים אל הסועדים, כך שתינתן חוויה קולינארית עשירה ובלתי נשכחת תחת שמי ירושלים. תפריט האוכל של המקום מתאפיין במנות איכותיות לחלוקה העושות שימוש בחומרי גלם טריים, דוגמת ירקות שורש ועשבי תבלין, אותם רקח שף המלון איציק מזרחי ברק. מחירי המנות בין 40 ₪ ועד 95 ₪.

מה בתפריט:


סלט עלי חסה פריכים פלחי תפוז, שקדים, וינגרט הדרים – 50 ₪, פרחי כרובית בטמפורה- טחינה ירוקה, סלסת עגבניות- 55 ₪.

פלחי תפוח אדמה צעיר – איולי צ’ילי – 40 ₪.

שקשוקה במחבת- קבב מפורק, טחינה, גרגירי חומוס 75 ₪

קבב דג ים- תבשיל עלי מנגולד, קרם עגבניות ופלפלים קלויים 75 ₪

באליק אקמק (סנדוויץ’ דגים)- טורטיה, דג ים על הפלאנצ’ה, עלי חסה, בצל, עגבניות, רכז רימונים 75 ₪

ברבוניות מטוגנות בשמן עמוק- איולי אריסה, תפוח אדמה מדורה 65 ₪

טרטר דג ים בורגול, עשבי תיבול, לימון, שמן זית 65 ₪ פטאייר בשר בקר וירוקים קרם חצילים 65 ₪ שיפוד פרגית טנדורי – קריספי לאפה, בצל מקורמל, תפוחי אדמה אפויים 75 ₪

אדנה קבב – ירקות צלויים, סלט ירקות ישראלי, טחינה 75 ₪

ספייריבס טלה מפורק – קרוקט תפוח אדמה, ציר טלה 65 ₪ סטייק אנטריקוט פרוס דק על הפלאנצ’ה, צ’יפס בטטה, טבעות בצל 95 ₪

מיני המבורגרים עלי חסה, עגבניה, איולי פלפלים, כתף בקר מעושן, ריבת בצל 85 ₪

פאי פיסטוק – קומפוט פירות יער, גנאש פיסטוק, פיסטוק מקורמלים 55 ₪

עוגת שוקולד – פאדג’ שוקולד, רוטב שוקולד חם, גלידת וניל 55 ₪.

בין הקוקטיילים בתפריט:
ירושלים של זהב – קוקטייל החותם של וולדורף אסטוריה שנוצר במיוחד לרגל חגיגות העשור למלון עם וויסקי במהדורה מוגבלת של וולדורף אסטוריה, סירופ דובדבנים תוצרת בית, ביטר פלפל שחור וציפורן, מבושם בקינמון בענן עשן 125 ₪

Old Fashioned – מקאלן דאבל קאסק 12, ביטר תפוזים, סירופ קנה סוכר וקליפת תפוז 90 ₪.

Speyside Sunsetמקאלן דאבל קאסק 12, ליקר בנדיקטין, ורמוט רוסו וביטר תפוזים 90 ₪.

מיול אוכמניות- וודקה ת’ינקרס, סירופ אוכמניות, מיץ לימון, ג’ינג’ר ביר 70 ₪

ג’ין & טוניק ים תיכוני- ג’ין מארה, בנדיקטין, סירופ כוסברה ביתי, ביטר טימין, מיץ לימון, מי טוניק 75 ₪

סטריט סאוור – אמרטו דיסארונו, צ’רי הירינג, סירופ דובדבנים ביתי, מיץ לימון 65 ₪

ערקנא – ערק נח, סירופ קמומיל, מיץ ליים, קצף חלבון 75 ₪

אבק כוכבים- רום הוואנה קלאב 3, מחית אננס, סירופ מנגו חריף, מיץ לימון 75 ₪

קצת על מזקקת מקאלן

מזקקת מקאלן, הוקמה בשנת 1824 על גבעה קטנה מעל נהר ספיי בצפון-מזרח סקוטלנד על ידי אלכסנדר ריד, שזכה להיות מהראשונים שקיבלו אישור חוקי לזקק וויסקי. מאז ועד היום, במשך 200 שנים, מתפארת המזקקה במוניטין יוקרתי בזכות ערכי היסוד של המותג: ייחודיות, יצירתיות, אמנות, מורשת וקיימות. כל בקבוק ויסקי סינגל מאלט מגלם בתוכו את השליטה הייחודית של המזקקה בחומרי הגלם שיוצרים יחד תזקיק מדויק. ההשפעה הגדולה ביותר על הסינגל מאלטים הנחשקים של מקאלן הן חביות השרי המיושנות העשויות עץ אלון, מהן מקבל הוויסקי את הטעמים, הארומות והצבע הייחודי שלו.

הקיץ וולדורף אסטוריה ומזקקת מקאלן מזמינים את האורחים של הטרסה בוולדורף אסטוריה למסע טעימות ייחודי של הסינגל מאלט המוביל בעולם על גג המלון הטוב בישראל ובין היתר ניתן לטעום את המהדורה המוגבלת A Night On Earth שנוצרה בהשראת ראש השנה הסקוטי. את ה Classic cut במהדורת 2022 וגולת הכותרת: Rare Cask אשר התיישן בחביות המשובחות והנדירות ביותר במחיר מיוחד של 450 ₪ .

מנכ”ל וולדורף אסטוריה, אבנר און מציין:

“לרגל חגיגות העשור של המלון יפתח בר הקיץ הטרסה בקומה הרביעית במלון וולדורף אסטוריה ירושלים, כבר בתחילת יוני עם תפריט חדש ומשודרג, זאת במטרה לתת מענה לקהל הרחב לחוויית בילוי לילית איכותית תחת האוויר הירושלמי.

מטרתנו היא לאפשר לכלל אורחי העיר ירושלים ותושביה, ליהנות מאיכות השירות והסטנדרטים הגבוהים הידועה של הרשת, גם לאלו שלא נמנים על אורחי המלון. כמלון שזכה בתואר המלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2024 חשוב לנו לאפשר לקהל הרחב, בעיקר בימים אלה, לקחת אתנתחא וליהנות מכלל האפשרויות שהמלון מציע כולל בר המסעדה, המסעדה החלבית שלנו, ארוחת הבוקר והספא שלנו.

אנו מאמינים כי הטרסה תמשוך אליה מבקרים רבים מתוך העיר ומחוצה לה שיהנו מהחוויה המשולבת של אוכל טוב, אלכוהול איכותי, רמת שירות של וולדורף אסטוריה, אווירה ומזג אויר ירושלמי קריר ומרענן שאין שני לו”.

מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

הטרסה, מלון וולדורף אסטוריה – גרשון אגרון 26, ירושלים.
שעות פעילות: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00, המטבח פתוח עד 22:30.
כשר רבנות ירושלים – כל המוצרים מהדרין.

לפרטים והזמנות: טלפון: 054-9509092 מייל [email protected]
להזמנה בלחיצה על הקישור.  מומלץ להזמין מקומות מראש.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

למתכונים נוספים לחצו כאן

קישור לווטסאפ – מתכונים ועוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מלון וולדורף אסטוריה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן