news08.net/ads.txt

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב, קיים ביקור מקצועי במזכרת בתיה

שמואל אבואב ועמליה חיימוביץ’ במזכרת בתיה, עם ראש המועצה (צילום: מחוז מרכז משרד החינוך)

מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב ומנהלת מחוז מרכז הגב’ עמליה חיימוביץ ערכו ביקור מקצועי במזכרת בתיה.

כחלק מקידום הראיה המוניציפלית קיים מנכ”ל משרד החינוך מר שמואל אבואב ביקור מקצועי במוסדות חינוך על כלל הרצף החינוכי במזכרת בתיה. מנהלת מחוז מרכז עמליה חיימוביץ הובילה את הביקור אשר בו לקחו חלק גם ראש המועצה, גבי גאון ומנהלת מחלקת החינוך בעיר, נציגי הנהלת המחוז, מפקחי היישובים ומנהלי מחלקות חינוך ביישובים.

הביקור התקיים בבתי הספר בעיר במסגרתו קיימו המנכ”ל ומנהלת המחוז שיח עם מנהלי בתי הספר המבוסס על נתוני אקלים והישגים לימודיים בכל מוסד, אתגרים וחוזקות ומטרותיהם של מנהלי מוסדות החינוך. בבית ספר יצחק נבון צפו המנכ”ל ומנהלת המחוז בתכנית “שיח של בוקר” שמתקיימת בבית הספר וצפו בשיח שקיימו תלמידי כיתות א’, וכן ביקרו בספריה ובחדר ההכלה שקיים בבית הספר.  בבית ספר ממ”ד בורג עשו צפו בשיח שהובילה רכזת ההכלה של ביה”ס עם קבוצת תלמידים.

מנכ”ל משרד החינוך בביקור מקצועי בתיכון ברנקו וייס (צילום: מחוז מרכז משרד החינוך)

בביקורו בבית הספר התיכון, בדומה לביקורים בבתי הספר היסודיים שיבח המנכ”ל את המנהלים על ההישגים הגבוהים ועל עמלם החינוכי. מנהלי התיכון שתפו את המבקרים בתכניות ייחודיות המתקיימות בבתי הספר דוגמת נתינת שיעורים פרטיים של השכבה הבוגרת לתלמידים צעירים במסגרת המעורבות האישית וכן למידת מתמטיקה בנבחרות. בסיומו של הביקור העביר מנכ”ל משרד החינוך הרצאה לתלמידי שכבת י”ב בנושא אחדות וייחודיות – הנושא השנתי שנבחר במערכת החינוך. התלמידים היו קשובים, השתתפו ושאלו שאלות מעורות מחשבה.

מנהלת מחוז מרכז עמליה חיימוביץ: “המפגש עם השטח הוא שמצמיח את העשייה המשמעותית. הגענו היום לצפות בעשייתם של הצוותים החינוכיים ולהיפגש עמם באופן בלתי אמצעי. במהלך המפגש עם מנהלי בתי הספר, קיבלנו תמונת מצב של האתגרים והחוזקות בכל מוסד, ודייקנו נקודות משמעותיות. באנו מתוך שיתוף וצמיחה ואני שמחה וגאה להגיד שאכן ראינו עשייה מבורכת. אני רוצה להודות למנכ”ל על הביקור ועל התובנות הרבות שהעלה במשך היום, ולכל מי שעמל על הכנת הביקור”.

מנכ”ל משרד החינוך בביקור מקצועי במזכרת בתיה (צילום: מחוז מרכז משרד החינוך)
מנכ”ל משרד החינוך בביקור מקצועי במזכרת בתיה (צילום: מחוז מרכז משרד החינוך)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן