news08.net/ads.txt

מסע הבחירות | ביבי הגיע לקרית גת, התארח בביתו של מיקי זוהר ונהנה ממגשי אירוע וסושי מפנקים

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו מבין כי הזמן קצר והמלאכה מרובה. בימים אלו הוא עסוק בעיקר במסע הבחירות ומתרוצץ מיישוב ליישוב יחד עם פמלייתו. אתמול הודיעו מלשכתו כי הוא יגיע גם לביקור בקרית גת – בביתו של מיקי זוהר. 

רעייתו של זוהר, אשת הנדל”ן ימית זוהר הרימה בתוך שעתיים הפקה – וארגנה אירוח למופת שכלל פרגון לעסקים המקומיים. לאחר שנתניהו יצא מביתה כתבה ימית: “תודה רבה לחברה היקרה שלי אתי חגג עיצובים שבהתראה של שעה באה אליי והעמידה עיצוב מושלם, את מוכשרת ואין כמוך אהובה, לגיא פירות מעוצבים אלוף אין כמוך, תודה רבה לעדן קינוחים ותודה רבה לאסף אבוטבול ולוויט סושי על מגש מפנק מהסרטים ולמסעדת B איתי קפלן שדאג שהכל יהיה מושלם והכי חשוב תודה לבורא עולם שבהתראה של שעתיים העמדתי אירוח מדהים” והוסיפה: “כבוד גדול עבורינו בהתראה קצרה לארח את ראש הממשלה בביתנו. מאחלים לך הצלחה גדולה”.

אנחנו מפרגנים לכולם!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן