news08.net/ads.txt

מסתמן: ביום ראשון חוזרים ללימודים!

שר החינוך יואב גלנט, הנחה היום (שישי) את המשרד להערך לחזרתה המלאה של מערכת החינוך, החל מיום ראשון הקרוב, ה-23.5.2021. החזרה תעשה באופן הדרגתי כדי לאפשר לכל רשות ובית ספר להערך בהתאם. בתוך כך, החזרה תתאפשר עד ליום שני ה-24.5.2021. הנחיה זו מתייחסת גם לכפרי הנוער והפנימיות. עוד יצוין כי החזרה תעשה כפוף ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.

בתוך כך, כ-2.4 מיליון תלמידי בתי ספר וילדי גנים ישובו ללימודים במוסדות החינוך. עוד הנחה שר החינוך להקדיש את הימים הראשונים בחזרה למתן מענים רגשיים וחברתיים. הוא אף החליט לתת מועדי הבחנות נוספים וחדשים לבחינות הבגרות שאמורות להתקיים בשבוע הקרוב ביום שני בשפות (כגון: סינית, איטלקית, פורטוגזית וכו’) ולבחינת הבגרות באנגלית, שצפויה להתקיים בימי רביעי וחמישי. מועדים אלה יעמדו לבחירתם של תלמידי עוטף עזה, דרום ודרום השפלה.
המשרד יעדכן בהקדם על המועד הנוסף והחדש. בעניין זה ציין שר החינוך גלנט, כי טובת התלמידים עומדת לנגד עיננו, ולכן נעשה הכל כדי לאפשר להם להצליח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן