מסתמן: בתחילת השבוע ישבתו עובדי פיקוח החניה, איכות הסביבה והשיטור העירוני שיקבלו מחר הודעה על תחילת סכסוך העבודה

עיריית רחובות

יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות, רמי מדהלה, יעביר מחר (חמישי) הודעה מפורשת לעובדי פיקוח החניה, איכות הסביבה והשיטור העירוני ובאמצעותה ינחה להם על מימוש עיצומים לרבות שיבושים בשירותים אשר מעניקה עיריית רחובות לתושבים, זאת במסגרת מימוש סכסוך העבודה הקיים עם העירייה. המשמעות: העובדים יגיעו אל העבודה אולם לא יעבדו בפועל – לא יינתנו דוח”ות, לא יקבלו קהל ולא יסיירו ברחבי העיר.

“אנחנו בסכסוך עבודה מראש השנה ומכיוון שדברים לא התקדמו, בשבוע הבא אנחנו נפתח בעיצומים שאם הם לא יעזרו נגיע לרמה של שביתה”, אמר הערב רמי מדהלה, “העובדים יגיעו לעבודה אבל הם לא יעבדו ולצערי הציבור נפגע. אני לא רוצה להגיע לזה, אבל ההנהלה מובילה אותי לפגוע בשירות שנותנים לתושבים. זה הכלי הלגיטימי שלנו להיאבק ולא יכולים להיאבק בצורה אחרת. אנחנו לא יכולים לבוא עם קרשים, לאיים או לשרוף”.

"כשמכניסים אותך לפינה אתה צריך להילחם". רמי מדהלה.
“כשמכניסים אותך לפינה אתה צריך להילחם”. רמי מדהלה.

העיצומים יתקיימו ביום ראשון, עד להודעה חדשה, ויחלו בשלב ראשון באגפים המצוינים לעיל. ייתכן וכלל לא יתקיימו באם תחליט הנהלת העיר לכנס את ועד העובדים למשא ומתן. “אני מאוד רוצה לסיים את הסכסוך”, הוסיף מדהלה, “אני לא אוהב מלחמות, זה לא בריא לאף אחד, אבל כשמכניסים אותך לפינה אתה צריך להילחם – ואם לא אז אני צריך להחזיר את המפתחות ולא להיות בתפקידי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן