news08.net/ads.txt

מסתמן: לא תתקיים שביתה בחברה העירונית | עו”ד יניב מטלס: ״הודעת ההשבתה אינה חוקית ומהווה הפרה בוטה של ההסכם הקיבוצי״

בא כוחה של החברה העירונית, עו״ד יניב מטלס, משיב להסתדרות בתגובה למכתבם בדבר הודעה על ההשבתה כללית של העובדים. המכתב נשלח אל ראש העיר ויו”ר דירקטוריון החברה, רחמים מלול, השוהה במשלחת מטעם העירייה בגרמניה. בתוך כ מסתמן כי לא תתקיים כלל השביתה בחברה העירונית.

במכתבו הוא מגולל את השתלשלות העניינים ומציין כי ההסתדרות מודעת היטב לעובדה כי ההסכם הקיבוצי ממתין לאישור הממונה על השכר במשרד האוצר, כך שסיבת העיכוב אינה תלויה בהנהלת החברה העירונית. עוד הוא מציין כי החברה העירונית נוהגת על פי ההסכם הקיבוצי, אולם נציגי ההסתדרות מפרים את התחייבותם בו לשקט תעשייתי.

עו״ד מטלס מסביר ומציין כי מדובר בהודעה על השבתה ללא סמכות חוקית וללא עילה , וכי יינקטו צעדים משפטיים במידה ואיום ההשבתה ישאר על כנו- וזאת כדי למנוע פגיעה בתושבי העיר. ״אם קבעו הצדדים מנגנון לביצוע ההסכם הקיבוצי ומרשתי נוהגת על פיו, הכיצד זה הינכם מבקשים שתושבי העיר וילדי העיר ישלמו מחיר על לא עוול בכפם?״. כמו כן, הוא מסכם וקובע כי ההכרזה על שביתה היא ״הפרה בוטה של ההסכם הקיבוצי, וצעד כוחני, לא חוקי.. וחסר תום לב״.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן