news08.net/ads.txt

מסתמן: פתרון לשיח הציבורי בדבר מחירי הקייטנות בגדרה

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל הנחה את הגורמים המקצועיים להקים ועדת הנחות מיוחדת בנושא הקייטנות.

לאור השיח הציבורי בדבר עליית מחירי הקייטנות בחופש הגדול הקרוב הנחה גמליאל את הגורמים המקצועיים להקים ועדת הנחות מיוחדת לקייטנות שצפויות להתקיים בשטחי המועצה במהלך החופש הגדול. הועדה תתכנס במרכז אופק על מנת להקל על התושבים שידם אינה משגת וכדי שכל ילד וילדה יוכלו להשתלב בקייטנה באופן שווה וליהנות ממגוון פעילויות עשירות ומגוונות בקייטנות שמציעה המועצה.

הועדה תפעל בכפוף לקריטריונים ותבחן בקשות של משפחות עם קושי כלכלי ותגבש החלטותיה לפי גובה השכר של ההורים, מספר הנפשות במשפחה, מצב אבטלה, נכות, מעמד משפחתי ועוד. ב-30 ביוני, תתכנס ועדת ההנחות במרכז אופק. הועדה סגורה ולא פתוחה לקהל, תושבים שישאירו פרטים יקבלו זימון לפי שיקולי הועדה.

על הקמת הועדה הוחלט בעצה אחת עם יו”ר ההנהגה ההורית בגדרה, אביעד זקרי. בשלב ראשון הקצה ראש המועצה 70 אלף שקלים לטובת תקצוב ההנחות. ראש המועצה יואל גמליאל שיזם את המהלך בירך על כך ואמר: “גדרה היא מקום מוביל ואיכותי, נמשיך להשקיע בתכנים הטובים ביותר, במדריכים האיכותיים ביותר ובמקביל נדאג לכלל התושבים לרבות אלו המתקשים לשלם. אי לכך הוריתי על הקמת ועדת הנחות מיוחדת על מנת שאיש לא יקופח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן