בפעילות מבצעית משולבת ובהכוונת שירות הביטחון הכללי, פעלו בשבוע שעבר מסתערבי מג״ב איו״ש בכפר בורקין שבגזרת חטיבת מנשה, למעצר שני מבוקשים החשודים בפעילות טרור.
במהלך הפעולה נעצרו שני החשודים והועברו לחקירת שב״כ. בהמשך החקירה, אחד מהם הודה כי ברשותו מטענים נוספים שהוסלקו בביתו.

במהלך סוף השבוע יצאו לוחמי מג״ב איו״ש יחד עם כוחות צה״ל מחטיבת מנשה לפעילות ממוקדת לאיתור האמל״ח, בהכוונת השב״כ. במהלך החיפוש אותרו המטענים, אשר הוסוו בתוך גופי מטפים ובלוני גז.
המטענים נוטרלו והושמדו באופן מבוקר על ידי חבלני מג״ב איו״ש. במערכת הביטחון מדגישים כי המטענים יועדו, על פי החשד, לפגיעה בכוחות הביטחון ובאזרחים, וכי סיכול האמל״ח מנע סכנה ממשית.
◼️ חדשות יהודה ושומרון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








