news08.net/ads.txt

מעגל נשים רחובות נס ציונה בערב התרמה מיוחד: הקמת חנות לנערות “בית עדי”

ביום שני האחרון נפגשו נשות מעגל נשים רחובות נס ציונה לערב התרמה למען הקמת חנות לנערות “בית עדי” ולפרויקטים של המעגל. “בית עדי” הינו מסגרת לנערות בסיכון, נערות קצה שזקוקות ליד מכוונת, כתף להישען עליה ומצפן שיוביל אותן לדרך הישר. החנות נועדה ללמד את הנערות הסתגלות למסגרת של עבודה והתנהלות כלכלית במטרה להובילן לחיים נורמטיביים ועצמאיים.

הערב הוקדש “ליום שאחרי”. חן חיים, יו”ר מעגל נשים רחובות נס ציונה: “אחרי שנה יוצאת דופן צריך להתפנות, לבחון את השלכות המגפה עלינו הנשים, ולקבל החלטות שייקחו אותנו קדימה כדי שנצא מחוזקות בפן המשפחתי, הכלכלי, החברתי והנפשי”.

את המפגש הנחתה דורין פרנסיס מומחית לסטוריטלינג: ״כנשים, כאימהות, כבנות אדם זוהי אחריות שלנו לקחת את גורלנו בידינו ולחפש באופן אקטיבי הזדמנויות לעצמאות כדי לעמוד איתנות בקצב השינויים והאתגרים שהחיים מזמנים לנו״.
בשיח השתתפו: עו”ד מאיה הרצברג אלון, עו”ד ומגשרת בתחום דיני המשפחה, יו”ר פורום משפחה בלשכת עורכי הדין, שדיווחה, על עליה באלימות במשפחה, לצד גל של נשים מבוגרות שסבלו שנים מאלימות, גם כלכלית, מצד בני זוגן והעזו דווקא השנה ליזום גירושין בתמיכת ילדיהן הבוגרים. עוד הדגישה “חשוב לכל אישה לפתח את כישוריה ולהיות הגרסה הכי טובה של עצמה, כדי להתמודד עם קשיים ומשברים”.

קרן קוטין, מדריכת הורים, בוגרת מכון אדלר והבית למקצועות ההורות הדגישה במפגש שחשוב שנזכור שאנחנו כבר לא במצב חירום, צריך שנחזור ונקדיש זמן לעצמנו האמהות. “בלי שנמלא את המצברים שלנו, לא נוכל להעניק לילדינו את האמהות שהיינו רוצות להיות עבורם, עכשיו זה זמן ההחלמה גם שלנו”.

דליה מזעקי מוזס, יועצת להשקעות נדל”ן, מרצה ובעלת חברת השקעות הנדל”ן, נדל״נשי, דיברה על נושא העצמאות הכלכלית שלנו הנשים : “תדאגי לעצמך לעוד מקור הכנסה, אל תסתמכי על מקור הכנסה אחד, ואל תחכי שמישהו יעשה את זה בשבילך – את קובעת את גורלך”.

אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה בעיריית רחובות : “הרגשתי גאווה לראות את הנשים החזקות שהגיעו לתרום מהידע שלהן למען נשים אחרות. אני רוצה להודות למעגל נשים רחובות-נס ציונה על הארגון ועל תרומתן לאורך השנים לבית עדי ולמען נערות בסיכון. מאחלת שנהיה תמיד בצד הנותן”.

לתרומות לפעילות מעגל נשים רחובות נס ציונה.
או בעמוד הפייסבוק של העמותה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן