מעדניית טינטו מגיעה לפרויקט הבלוק בבאר שבע

בפרויקט פועלים מותגים כמו “מוזס”, “סופר פארם” ו”ZER4U” על שטח מסחרי בהיקף של כ-1800 מ”ר

פרויקט “הבלוק” בבאר שבע המשמש כמתחם מסחרי לכלל תושבי האזור ממשיך לגדול ולהתפתח, הפעם עם פתיחה של בוטיק הגבינות, נקניקים ויין “טינטו”.

שטח המעדנייה החדשה “טינטו” 80 מ”ר והוא מצטרף למגוון רחב של חנויות בפרויקט כמו “גולדה”, “סופר פארם”, “מוזס” “ג’אפן ג’אפן” ועוד. המעדניה פתוחה משעה 10:30 בבוקר ומגישה קפה, שתיה קלה, כריכים ופלטות של גבינה ויין. בשעה 6 בערב המעדניה הופכת לבר טאפאס ויין ומגישה טאפאסים, סלטים, כריכונים ומנות קטנות בטווח מחירים של בין 30-50 שקלים. גם מחירם של בקבוקי היין נוח והוא עומד על כ100 שקלים לבקבוק. בנוסף, מציעה המעדניה מבצעי HAPPY HOUR בין השעות 18:00-19:30 עם 20% הנחה על כל התפריט.

המעדניה פונה לקהל בוגר וצעיר כאחד, ומלאה בכל שעות הימים בסטודנטים ועובדי הסביבה.

פרויקט “הבלוק” בבאר שבע הוא פרויקט עירוב שימושים הנמצא ברחוב הראשי “רגר” וצמוד לאוניברסיטת בן גוריון ולבית החולים סורוקה. הפרויקט מתפרש על שטח של 1800 מ”ר ובנוי באופן מודרני המהווה המשך למבנה מרכז הנגב ההיסטורי, שנבנה בשנות ה- 60 והיווה מרכז עירוב שימושים שהקדים את זמנו.

דן מור, מנהל זרוע מניבים באזורים:

“אנו מברכים את מעדניית “טינטו” על היצטרפותה למתחם. המעדניה מספקת לתושבים פתרון לטעמים קולינריים חדשים ולחיי לילה. זוהי בשורה משמחת שמבטאת את גיוון השירותים המסחריים הקיימים בפרויקט. מתחם ה”בלוק”, במקומו המרכזי והאטרקטיבי, ימשיך להציע שלל פעילויות ומקומות בילוי במקום אחד ויבטיח נוחות לדיירי הפרויקט, השכונה, וללקוחות המתחם”.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן