news08.net/ads.txt

מעונות היום, הגנים הפרטיים וגני המועצה בבאר יעקב ייפתחו ביום ראשון: “עושים צעד זה בחשש רב”

מוקדם יותר קבינט הקורונה התכנס ואישר את פתיחת גני הילדים(6-0) כבר ביום ראשון הקרוב. על אף הסיכון הכרוך, במועצה הוחלט לפתוח את מעונות היום, הגנים הפרטיים ואת גני המועצה: “אין להתקהל בכניסה לגן או למתחמי גנים! אנא הפעילו שיקול דעת בבואכם לגן ושמרו על מרחקים”.
בשיחה שקיים ראש המועצה, ניסים גוזלן עם סגנו, מחזיק תיק החינוך מוטי פרנקו, נועם ששון מחזיק תיק המתנ”ס, סגנו ג’קי גונגרדי ויו”ר ועדת חינוך טלילה מזרחי, הגיעו הצדדים כי יש לפתוח את כלל גני הילדים. גוזלן נושא את עיניו כל הזמן לעבר התחלואה שמתעתעת: “כמוכם, גם אנחנו עושים צעד זה בחשש רב ולכן נאחד כוחות יחדיו ונקפיד על עירנות יתרה”.
מועצת באר יעקב תנסה להימנע מסגר שלישי ומודיעה להורים להקפיד על ההנחיות: “אין להתקהל בכניסה לגן או למתחמי גנים! אנא הפעילו שיקול דעת בבואכם לגן ושמרו על מרחקים! ילד שלא חש בטוב לא מגיע לגן! בני משפחה שבאותו הבית נמצא אדם בבידוד לא שולחים ילדים למסגרות קל וחומר אם יש בבית חולה מאומת! ואפילו מבקש מכם להחמיר גם בהופעת תסמין הקל שבקלים. אם יש ספק, אין ספק! בעת הזו, נדרשת מכולנו אחריות אישית וקהילתית”.
כמו כן צוין כי עד להודעה חדשה, לא תהיה כניסה של מדריכי חוגים למיניהם לגני הילדים: “ביחס לצהרוני המתנ”ס, אני רואה חשיבות יתרה בשמירה על המסגרות הגרעיניות של הבוקר ולכן הצהרונים יחלו לפעול כבר ביום ראשון הקרוב בכל גן בפני עצמו. על מנת לעמוד במשימה זו, גייסנו באופן מיידי כוח אדם נוסף ותקצבנו בהתאם! המתנ”ס יוציא הודעות בהתאם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן