news08.net/ads.txt

מעל ל- 5,000 רישומים לקייטנות רשת חוויות בתוך 24 שעות; אמיתי כהן: “מודה להורים על הבעת האמון”

ביקוש עצום לקייטנות רשת חוויות לילדי הגנים: מעל ל- 5,000 רישומים בתוך 24 שעות לקייטנות רשת חוויות. כחלק מצעדים לשיפור השירות, פתחה הרשת חמישה מוקדי קבלת קהל להרשמה לקייטנות אמיתי כהן, יו”ר רשת חוויות: “אני מודה להורים על הבעת האמון, נפעיל קייטנות איכותיות מכל הלב למען ילדי העיר ונמשיך לשפר את השירות” בנוסף, הרשת הודיעה כי היא פותחת מחדש את ההרשמה לצהרוני שנת הלימודים תשפ”א, החל מיום ראשון, 28.6

 

רשת חוויות רחובות מדווחת על מעל ל-5,000 רשומים בתוך 24 שעות לקייטנות ילדי הגנים המסובסדות, מתוכם כ-90% נרשמו באמצעות אתר האינטרנט של הרשת. מחיר הקייטנות, שיתקיימו בין השעות 07:30 ועד השעה 13:00 יעמוד על 340 שקל בלבד והן יפתחו ב- 1.7 וימשכו עד ה- 6.8. כזכור, ברשת חוויות פתחו את ההרשמה לכלל ילדי העיר ולאור הביקוש מגייסים צוותים נוספים להפעלת הקייטנות. להורים תיתנן אפשרות להרשם ליום מלא עד 16:30, בתוספת תשלום על פי מתווה שקבע משרד החינוך. “אנחנו עושים מאמצים קדחתניים לעמוד בביקוש ולספק את השירות לכל הנרשמים. לאור הביקוש הרב התחלנו בגיוס צוותים נוספים, בדגש על איכפתיות ואהבה לילדים. המטרה היא להעניק זמן איכות, תכנים עשירים ומסגרת מהנה לילדים ובנוסף, לאפשר להורים לצאת לעבודה ולהקל עליהם את הנטל הכלכלי”, מסר אמיתי כהן, יו”ר הרשת. 

בעקבות הביקוש, פתחה הרשת היום חמישה מרכזים קהילתיים לרישום לטובת המעוניינים לשלם במזומן או בצ’קים, זאת במקביל לרישום המקוון שנמשך באמצעות אתר רשת חוויות.  ההרשמה תתאפשר היום בלבד (25.6), בין השעות 10:00-18:00, במרכזים הבאים: כפר גבירול, שוויץ המדע, רחובות החדשה, קריית משה ואושיות.

מנכ”ל הרשת, אלרואי אסרף, ציין כי: “המתווה שקבע משרד החינוך עדיין עובר עידכונים ולכן חשוב לעקוב אחר ההודעות באתר הרשת. אנו נמצאים בקשר ישיר עם גורמי החינוך והבריאות, ועושים ככל הנדרש להבטיח את בריאותם של הצוותים והילדים, לצד שיפור השירות והמענה להורים”. עוד ציין אסרף כי בימים הראשונים להרשמה התגלו קשיי גלישה באתר, בשל ריבוי גולשים. “בעקבות זאת כבר ביצענו פעולות לטובת הגדלת נפח השרת, כך שבהמשך השנה התקלה לא תחזור על עצמה והשירות יהיה יעיל ונוח. בנוסף, תגברנו את צוות המוקד המטפל בהחזרי ההורים, רוב הזיכויים כבר בוצעו והיתרה בטיפול, הכל במטרה לשפר את המענה להורים”, אמר אסרף.   

במקביל, הרשת הודיעה כי היא פותחת מחדש את ההרשמה לצהרוני שנת הלימודים תשפ”א החל מיום ראשון, 28.6, עד ליום שני, 20.7 זאת לאחר שההרשמה הוקפאה לצורך בדיקה מחודשת של המתווה, שנכון להיום יישאר ללא שינוי. ברשת מציינים כי מאות הורים נרשמו לצהרונים עם פתיחת ההרשמה למשך מספר שעות וכי הם מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה עם הקפאתה למשך השבוע האחרון. 

פרטים נוספים והרשמה באתר רשת חוויות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן