מעל 2 מיליון שקלים הוענקו כמלגות לסטודנטים אילתים

בתמורה למלגה, מחזירים הסטודנטים לקהילה מעל 28,000 שעות של עשייה חברתית קהילתית משמעותית, ובכך תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי של העיר והתושבים וגם לעצמם בזכות הנתינה באהבה

218 סטודנטים בני ובנות אילת קיבלו השנה מלגת לימודים שנתית בסך כולל של מעל 2 מיליון ₪,

181 מהם קיבלו מלגת לימודים מלאה בגובה 10,000 ₪ כל אחד.

בתמורה למלגה, מחזירים הסטודנטים לקהילה מעל 28,000 שעות של עשייה חברתית קהילתית משמעותית, ובכך תורמים לחיזוק החוסן הקהילתי של העיר והתושבים וגם לעצמם בזכות הנתינה באהבה.

השנה על רקע המלחמה, הוארך מועד הגשת הבקשה למלגה ובוטל באופן חד פעמי התבחין של מבחן ההכנסה. כתוצאה מכך – מספר שיא בסכום המלגות הכולל.

טקס המלגות השנתי של עיריית אילת התקיים בשבוע שעבר (10.5) במלון “דן פנורמה” במעמד ראש העירייה ויו”ר קרן אילת – אלי לנקרי ובהשתתפות סגני ראש העיר, חברי הנהלת קרן אילת בניהולו של סמו סמוראי המנהלת את פרויקט המלגות, חברי ועדת המלגות העירונית בראשותו של מאיר אליהו, שותפים, תורמים וכמובן הסטודנטים, שנהנו בצד קבלת המלגה גם מאירוע מושקע ומפנק, שהפיקו גם השנה, מרכז צעירים בעירייה.

מתוך 218 מקבלי מלגה, זכו כאמור 181 סטודנטים אילתים הלומדים במוסדות אקדמיים באילת או ברחבי הארץ במלגת לימודים מלאה בסך 10,000₪, פרי שיתוף פעולה של עיריית אילת ומפעל הפיס במסגרת מיזם “מלגות פיס”, ושותפים נוספים כמו פר”ח (פרויקט חונכות תלמידים), עמותת איילים שהקימה את כפר הסטודנטים באילת, עמותת ידידים למען הנוער והחברה, אתנחתא ועוד.

במסגרת “מיזם מלגות פיס” מעניק מפעל הפיס 5,000 ₪ לכל סטודנט, והעירייה באמצעות קרן אילת יחד עם השותפים, מכפילה את הסכום בתמורה ל–140 שעות התנדבות בקהילה. בצד התורמים הרבים, בלטה גם השנה תרומתו הנדיבה של אבי חורמרו התומך כל השנים במתן מלגות כחלק מעידוד ההשכלה האקדמית של תושבי אילת. בנוסף למקבלי המלגה המלאה, קיבלו 37 סטודנטים בני ובנות אילת מלגת לימודים שנעה בין 2,500 ₪ ל-5,000 ₪ מטעם קרן אילת.

תכנית המלגות העירונית מופעלת על-ידי אגף צעירים במינהל שח”ק בעירייה בניהולה של שרון מיר, אשר יחד עם צוות מרכז צעירים – נטלי רכזת השכלה גבוהה של תכנית הישגים מטעם המל”ג, מגי רכזת חיילים משוחררים מטעם משרד הביטחון ועדן רכזת המלגה העירונית, פועלות כל השנה לקידום ועידוד הצעירים לבחור במסלול האקדמי, ללמוד ולהצליח.

לצד הענקת המלגות לסטודנטים פועל ראש העירייה כל העת לקדם ולבסס את האקדמיה באילת. במסגרת זו הקימה העירייה את הקריה האקדמית בבית ספר “אלון” אליה עברו קמפוס האוניברסיטה הפתוחה והמכללה למינהל, קמפוס אילת של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט ושלוחת אילת של הקריה האקדמית אונו. בנוסף מקדם ראש העירייה מסלולי לימוד חדשים בתחומי ההנדסה, הרפואה והחקלאות הימית, שיתנו מענים במקצועות החסרים בעיר.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן