מעל 8000 תושבים בערב עצמאות קהילתי בנס ציונה

הערבנחגג ללא מופעי ענק, וללא זיקוקים. תוך דגש על חווית עצמאות שמחה לילדים, חיזוק החוסן והקהילה המקומית.

השנה, נס ציונה ציינה עצמאות בדרך שונה. על הבמה עלה אמן הילדים קוגומלו, התקיימו מופעים מרשימים של להקות המחול והשירה המקומיות, אלפי תושבים שרו יחד “עם ישראל חי” בפעילות שירת המונים שהתבצעה בהדרכתה של שולי קורן, המנהלת המוזיקלית של להקות השירה מבית החברה לתרבות ופנאי.

הזמרת הנס ציונית ליאור מזרחי עלתה לשיר את השירים: “מנגן ושר” של אושר כהן ו”אין לי מקום אחר” של איתי לוי.

עם צאת יום הזיכרון, החל מהשעה שמונה בערב, נפרסו לאורך רח’ השריון דוכני מזון ושתיה. במקום הוצבו תחנות פעילות בניהן סדנת תיפוף וסדנת קריוקי. את הרחוב עיטרו מתנפחי ענק בכחול ולבן ודגלי ישראל. התושבים נהנו מקרטיבים צוננים שחולקו לנוכחים, עליהם הכיתוב: “עצמאות 76 למדינת ישראל בנס ציונה”.

הערב, בהתאם לבקשת התושבים נחגג ללא מופעי ענק, וללא זיקוקים. תוך דגש על חווית עצמאות שמחה לילדים, חיזוק החוסן והקהילה המקומית.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר לתושבים:

“השנה אין חשק לחגוג, אבל חשוב לציין את הפלא שהחל היום לפני 76 שנה. את היכולת שלנו לבחור בחיים, בתקווה- להחזרת החטופים, לשלומם של חיילי צה”ל, לסיום הלחימה והחזרת הביטחון והשלווה לעמנו.”

עוד לפני, התקיימה בבית הכנסת הגדול תפילת ערבית מיוחדת בהשתתפות חזן ומקהלה, בתפילה לשובם בשלום של החיילים ולהחזרתם של החטופים.

בבוקר עצמאות התקיימה בספורטנס פעילות למשפחות ולילדים. בפארק הרחב הוצבו מתנפחים, מתחם ג’ימבורי לפעוטות, ואקדח קצף צינן את הילדים. עוד הופעלו בפארק במהלך הבוקר מזרקות המים החדשות הממוקמות בסמוך לקפה גן סיפור. מאות תושבים הגיעו לבלות את הבוקר בפארק ונהנו ממתקני הספורט ומפעילות לכל המשפחה.

 

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית נס ציונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן