מעצרם של החשודים משכונת קריית משה, באירוע הדקירה בסמוך לפיצוציה שבפארק המדע – הוארך

משטרה

מעצרם של החשודים בדקירה מיום שישי, כולם צעירים בשנות העשרים לחייהם תושבי שכונת קרית משה, הוארך היום (שני) עד ליום חמישי.

כזכור, החמישה יצאו לבלות באחד המועדונים בפארק המדע ובסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר הגיעו אל פיצוציה סמוכה שם נתקלו בתושב דרום הארץ בן 29. בין הצדדים התפתח ויכוח ובתוך שניות הושלכו חפצים על הקורבן מדרום הארץ, על פי החשד מדובר בדקירה או בקבוק זכוכית שנופץ על ראשו.
קרית משה לאורך
שוטרי התחנה שהגיעו למקום בכוחות גדולים תיחקרו את הקורבן ולפני שפונה לבית החולים קפלן הוא הצביע על חלק מהחשודים כי לכאורה תקפו אותו. עוברי אורח אשר שהו בקרבת מקום בהם נהג מונית מקומי, ניסו להפריד בין הצדדים אך גם הם בסופו של דבר נחבלו, פונו לבית חולים ובוצעו להם תפרים.

בסך הכל, במהלך האירוע, נחבלו ארבעה בהם אחד מחוסר הכרה ושלושה במצב קל. בסיומה של חקירת שטח מהירה נעצרו חמשת חשודים. בהמשך אף אותרה סכין שטרם ברור אם שימשה את אחד מהם באירוע הדקירה. בשישי הם הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקוה כאשר השופט הישאם אבו שחאדה קבע להאריך בטענה כי “מדובר באירוע שבמהלכו נדקר אדם אחר ואשר כעת נמצא מחוסר הכרה בבית חולים. בנוסף, נדקרו עוברי אורח תמימים שלא קשורים לקטטה ושוכנעתי כי קיים חשד סביר למעורבותם”.

עדיין לא ברור האם סרטון מצלמת האבטחה של הפיצוצייה ועדויות השוטרים יצליחו להביא לכתבי אישום נגדם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן